امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اخطار 200 واحد صنفی در اراک

کد مطلب: 46626 | تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از صدور 200 اخطار در چهار ماه نخست سال جاری به صنوف پر زباله خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمود حسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به منظور حفظ بهداشت و سلامتی شهروندان و حفظ زیبایی محیط شهری به اصناف و مراکز پر زباله به منظور ساماندهی زباله‌ها هشدار می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون برای 200 مورد از اصناف پر زباله اخطار کتبی صادر شده است که دو مورد از این اصناف به دلیل عدم توجه به اخطارهای ارسالی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک بیان داشت: به استناد ماده 16 قانون مدیریت پسماند با افرادی که نسبت به ساماندهی پسماند خود اقدام نکنند برخورد و به مراکز قضایی معرفی می‌شوند. اصناف و مراکز پر زباله شناسایی شده شامل گل‌فروشی‌ها، میوه و سبزی‌فروشی‌ها، ساندویچی‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و… است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اراک با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح آن است که تولیدکننده به سمت تولید با زباله کمتر پیش رود ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل ارسالی وزارت کشور در بحث پسماندهای عادی، مجموعه‌هایی با عنوان صنوف پر زباله که زباله‌های تولیدی خشک و تر آن‌ها از مبدأ زیاد بوده و زباله‌های زیادی تولید می‌کنند، تعریف شده است که مرکز مدیریت پسماند برای ساماندهی و جمع‌آوری آن‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: این صنوف موظفند در ساعات معین، زباله جمع‌آوری شده خود را به مخازن بیرون از مغازه انتقال دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.