امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تخریب کاندیداها = محبوبیت بیشتر آنها

کد مطلب: 464 | تاریخ ارسال: 4 می 2009 | چاپ صفحه

رییس انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: اسلامیت و جمهوریت، زینت بخش کشور ماست که باید همواره در کنار یکدیگر قرار گیرند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، دکتر طاهر احمدی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: اینکه ایران اسلامی در جهان سربلند نباشد و دید مناسبی در مورد ایران وجود نداشته باشد، تنها دردآوری برای نخبگان به همراه دارد.

وی با اشاره به برخی از چالش‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: نابسامانی‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید برای تغییر در این شرایط فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: در مسایل اقتصادی، فرهنگی و علمی، ایران با وجود دارا بودن از پتانسیل‌های مناسب، چندان شرایط خوبی ندارد که این امر لزوم بوجود آوردن تغییر در شرایط کشور را بیش از پیش ضروری کرده است.

احمدی با انتقاد از وجود برخی از تخریب‌ها در فضای سیاسی کشور اظهار کرد: افرادی که در شرایط کنونی در پی تخریب هستند، باید بدانند که این تخریب‌ها تنها سبب افزایش محبوبیت و شناخت کاندیداهای مورد نظر می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان مرکزی این انجمن دارای 120 عضو است که این امر با توجه به اینکه دوهزار نفر عضو جامعه پزشکی ایران بوده و اغلب نیز هم فکر با این انجمن هستند، اعضا به این تعداد محدود خلاصه نمی‌شوند.

رییس انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان مرکزی در پایان جامعه پزشکی را قشری مهم و تاثیر‌گذار در استان عنوان کرد و افزود: بعد از آموزش و پرورش و جامعه کارگری، بیشترین افراد در جامعه پزشکان ایران عضویت دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.