امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اجرا طرح «محسنين» در استان مركزی

کد مطلب: 45991 | تاریخ ارسال: 22 آگوست 2012 | چاپ صفحه

مديركل كميته امداد امام خمينی(ره) استان مركزی از اجرای طرح محسنين برای اولين‌بار در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، محسن وليئی، مديركل كميته امداد امام خمينی(ره) استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا) شعبه مركزی، ضمن اعلام اين خبر گفت: امسال در ماه مبارك رمضان هم‌چون سال‌های گذشته مردم خير و نيكوكار استان حضوری پررنگی در امر حمايت از محرومان و نيازمندان داشتند.

وی با اشاره به برگزاری طرح اكرام ايتام در سطح استان مركزی بيان كرد: از ابتدای ماه ضيافت ‌الهی تعداد 794 حامی به مراكز و پايگاه‌های ذيربط مراجعه و با ثبت‌ نام در طرح اكرام ايتام حمايت تعداد 100 نفر يتيم را بر عهده گرفتند.

وليئی در ادامه با اشاره به فعاليت 10 هزار و 500 حامی در استان مركزی طی سال‌هاي گذشته تصريح كرد: اين رقم درسال جاری به بيش از 11 هزار و 300 نفر حامی در سطح استان با حمايت از 3 هزار و 100 يتيم افزايش يافته است.

مديركل كميته امداد امام خمينی(ره) استان مركزی با بيان اينكه در حال حاضر به ازای هر يتيم سه حامی در سطح استان وجود دارد اظهار كرد: مردم خيرانديش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اين نهاد در سراسر استان در اين امر خداپسندانه شركت و با واريز ماهانه حداقل مبلغ 200 هزار ريال به حساب هر يتيم حمايت خود را از يتيمان استان مركزی اعلام كنند.

وليئی با اشاره به برگزاری طرح محسنين در ايام ماه مبارك رمضان افزود: در ايام ماه مبارك رمضان سا‌ل‌ جاری برای اولين‌بار طرح محسنين جهت حمايت خانواده‌های نيازمند برگزار و تاكنون 28 نفر جهت حمايت از اين خانواده‌های نيازمند اعلام آمادگی كرده‌اند.

وی درادامه با اشاره به اجرای طرح اطعام ايتام و نيازمندان در ايام ماه مبارك رمضان خاطر نشان كرد: در اين ايام همزمان با برگزاری طرح اطعام نيازمندان 18 هزار و 100 نفر اطعام و مبلغ 220 ميليون تومان اعتبار توسط خيران نيكوكار و مردم استان مركزی جمع‌آوری شد.

اين مقام مسئول در پايان افزود: همچنين در اين ايام مردم خير استان مركزی در زمينه جمع آوری جهيزيه ويژه خانواده‌های نيازمند و حمايت از خانواده‌های بيماران صعب‌‌العلاج نيز كمك رسان كميته امداد امام خمينی(ره) بوده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.