امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اقامه نماز عيد فطر در 2000 هزار مسجد استان مركزی

کد مطلب: 45966 | تاریخ ارسال: 22 آگوست 2012 | چاپ صفحه

دو هزار مسجد و مصلاهای اين استان و 800 روستای استان مركزی شاهد برگزاری نماز عيد فطر بود و ده‌ها هزار نماز گزار شكرانه يك ماه بندگی و ميهمانی خداوند كريم را در كنار هم برگزار كردند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، دو هزار مسجد استان مركزی و مصلاهای اين استان و 800 روستای استان مركزی شاهد برگزاری نماز عيد فطر بود و ده‌ها هزار نمازگزار شكرانه يك ماه بندگی و ميهمانی خداوند كريم را در كنار هم برگزار كردند.

بر اساس اين گزارش؛ در سراسر استان مركزی حكايت از بلوغ دينی ـ مردمی دارد كه تا خود را شناختند ماه رمضان را تكريم داشتند و به جان و دل بر سر سفره خداوندی نشستند.

همچنين تصوير قالب استان مركزی تصوير مردان و زنان سجاده به دستی بود كه به بركت يك ماه روزه‌داری به‌ سمت مساجد و مصلاها در حركت بودند.

اين گزارش می‌افزايد؛ در نماز عيد فطر تفاوتی بين غنی و فقير نيست و چونان روز محشر همه در كنار هم، در مقابل خداوند سر تعظيم فرد آوردند و قنوت شكر و سجده بندگی خواندند.

در اراك، ساوه، خمين، شازند، تفرش، آشتيان، كميجان، محلات، دليجان، خنداب، زرنديه، و ده‌ها شهر و صدها روستای استان مركزی، بيش از يك ميايون نمازگزار نماز عيد فطر را برگزار كردند.

يادآور می‌شود؛ در خطبه‌های اين نماز امامان جمعه ضمن تقدير از مردم برای حضور پرشور در راهپيمايی روز قدس، بر حفظ دستاوردهای ماه مبارك رمضان، هوشياری، مصرف كالاهای ايرانی، توجه به اقتصاد مقاومتی، تلاش مسئولان برای كاهش تورم قيمت كالاها و شناخت توطئه‌های دشمنان تأكيد كردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.