امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری نشست مهدویت در اراک

کد مطلب: 45962 | تاریخ ارسال: 22 آگوست 2012 | چاپ صفحه

سلسله نشست‌های مهدویت اوایل شهریور ماه با حضور حجت الاسلام مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار و اساتید دانشگاه تهران و به همت کانون تخصصی مهدویت در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اراک، سلسله نشست‌های مهدویت به همت کانون تخصصی مهدویت در استان مرکزی با هدف استمرار و استقبال جوانان و دانشجویان در این نشستها و آسیب شناسی مهدویت در جامعه و ترویج و گسترش و احیای فرهنگ معارف مهدویت در جامعه و آشنایی جوانان و دانشجویان با فرهنگ مهدوی در اراک برگزار می شود.

اولین جلسه از این سلسله نشست ها اوایل شهریور ماه جاری با حضور مهدی طائب، مسئول قرارگاه عمار و اساتید برجسته دانشگاه تهران در اراک برگزار می شود و سخنرانان این نشست به بیان دیدگاه های فرقه های انحرافی خواهند پرداخت.

جلسات بعدی این نشست ها به صورت ماهیانه با حضور محمدحسین رجبی دوانی، نادر طالب زاده و علی اکبر رائفی پور در سطح استان مرکزی به همراه جلسه پرسش و پاسخ در اراک برگزار می شود.
علاقمندان برای ثبت نام در این نشست ها در ماه های آتی می توانند به کانون فرهنگی شهید اشرفی اصفهانی اراک مراجعه کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.