امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی

کد مطلب: 45955 | تاریخ ارسال: 22 آگوست 2012 | چاپ صفحه

با حضور رئیس ستاد اقامه نماز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ائمه جماعات مراکز استان مرحله استانی مسابقات قرآنی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد همدلی و صمیمیت بیشتر بین کارکنان عنوان کرد.

سید بهرام نجفی زاده  با  بر شمردن اهمیت و اثرات  قرآن  کریم  در زندگی افزود: بایدهمواره در تمام مراحل زندگی و کار با قرآن همراه بود تا بتوانیم از برکات معنوی آن بهره مند شویم.

وی ادامه با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در سه بخش صوت و لحن،  ترتیل و حفظ قرآن کریم  با یکدیگر به رقابت پرداختند خاطرنشان ساخت: در پایان این مسابقات جابر میرزایی از اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی در بخش ترتیل، حمید مسعودی از مرکز ساوه در بخش صوت و لحن و اکرم رحمانی در بخش حفظ خواهران مقام های برتر را کسب کردند.

شایان ذکر است این مسابقات در دراستان فارس برگزار خواهد شد و برگزیدگان مسابقات استانی به  مرحله کشوری مسابقات که شهریور ماه سال جاری در استان فارس برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.