امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تشكيل بانك اطلاعاتی نخبگان مساجد در استان مركزی

کد مطلب: 45953 | تاریخ ارسال: 22 آگوست 2012 | چاپ صفحه

مسئول نمايشگاه دستاوردهای كانون‌های مساجد استان مركزی از تشكيل بانك اطلاعاتی نخبگان و فعالان مساجد استان در اين نمايشگاه خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول كميته آثار و توليدات كانون‌های مساجد استان مركزی گفت: كميته آثار و توليدات تشكيل و هدايت تيم‌های رصد، شناسايی، مستند‌سازی، جلب مشاركت‌های حداكثری هدفمند نخبگان و فعالان كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد را بر عهده دارد.

وی تشكيل بانك جامع اطلاعاتی فعالان كانون‌های مساجد را از جمله وظايف اين كميته دانست و افزود: بانك اطلاعاتی در 4 بخش نخبگان و فعالان مسجد، بانك آثار و توليدات برتر علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و كارآفرينی بانك ايده‌های برتر مرتبط با مسجد و بانك غرفه‌های برتر است.

مسوول نمايشگاه دستاوردهای كانون‌های مساجد استان مركزی تشكيل، آموزش، توجيه و جمع‌بندی نهايی تيم‌های رصد و شناسايی جهت شناسايی ظرفيت‌های كانون، ارزيابی و انتخاب اوليه در پنج محور را از ديگر وظايف اين كميته عنوان كرد.

ذوالفقاری ادامه داد: انتخاب كانون‌ها برتر و واجد شرايط جهت شركت در نمايشگاه، انتخاب آثار و توليدات برتر و فاخر در بخش‌های مختلف، شناسايی گروه‌های موفق در بخش‌های مختلف، شناسايی و تعامل با نخبگان، مخترعان، مبتكران، ممتازان علمی، نفرات برتر كنكور و جشنواره‌های علمی ـ فناوری فعالان و شناسايی و معرفی برنامه‌ها، فعاليت‌های ابتكای، خلاقيت و نوآوری‌های ويژه كانون‌های فرهنگی ـ هنری و اعضا‌ از محورهای اين بخش است.

وی همچنين مستند‌سازی حرفه‌ای را از ديگر وظايف اين كميته دانست و اضافه كرد: تدوين گزارش تصويری و عكسبرداری از مراحل برپايی نمايشگاه، عكسبرداری از آثار برتر منتخب كميته نظارت و ارزيابی، تصويربرداری از تمامی غرفه‌ها و غرفه‌های برتر، عكسبرداری از نخبگان و برگزيدگان منتخب كميته نظارت و ارزيابی، اسكن رنگی و با كيفيت مدارك مستند نخبگان و برگزيدگان كميته نظارت و ارزيابی و مستندسازی ايده‌های برتر از محورهای اين بخش است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری اظهار كرد: حفظ، نگهداری و ارسال آثار و توليدات منتخب، ايده‌های برتر و اعزام نخبگان و برگزيدگان برتر نمايشگاه ملی از ديگر وظايف اين كميته است.

اين مقام مسئول در پايان با بيان اينكه كميته آثار و توليدات نمايشگاه دستاوردهای كانون‌های مساجد متشكل از 4 نفر است، تصريح كرد: اين كميته شامل مسئول كميته، مسئول تيم رصد و شناسايی، مسئول تيم مستندسازی و مسئول تيم تشكيل بانك جامع اطلاعاتی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.