امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مردم كميجان از توسعه‌نيافتگي رنج مي‌برند

کد مطلب: 459 | تاریخ ارسال: 3 می 2009 | چاپ صفحه

امام جمعه كميجان گفت: مردم اين شهرستان از توسعه‌نيافتگي در بخش‌هاي مختلف رنج مي‌برند كه اين امر نيازمند اختصاص اعتبارات كافي براي برطرف كردن محروميت‌ها است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت‌الاسلام و‌المسلمين مهدي رحماني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: نبود شغل و اشتغال مناسب براي جوانان و نوجوانان به دليل نبود سرمايه‌گذار براي سرمايه‌گذاري و ايجاد كارخانجات توليدي يكي از عمده‌ترين مشكلاتي است كه اكثر شهروندان اين شهرستان از آن رنج مي‌برند.
وي با اشاره به جمعيت 48 هزار نفري كميجان گفت: در حال حاضر يك‌سوم جمعيت اين شهرستان زير پوشش نهادهاي حمايتي قرار دارند و 5 هزار نفر در نوبت هستند كه اين نشان از فقر و محروميت بالاي اين منطقه است.
امام جمعه شهرستان كميجان با بيان اينكه با ايجاد مجتمع‌هاي گلخانه‌اي، اجراي طرح‌هاي كشاورزي، احداث مجتمع‌هاي پرورش كشت و صنعت و دام و طيور مي‌توان بخشي از مشكلات اشتغال منطقه را برطرف ساخت، ادامه داد: در دولت نهم توجه ويژه‌اي به كمبودهاي اين منطقه شده و بخش قابل توجهي از مشكلات برطرف شده است.
رحماني يكي ديگر از مشكلات اين شهرستان را نبود نهادها و ارگان‌هاي فرهنگي دانست و بيان داشت: نبود سازمان تبليغات اسلامي سبب شده اين شهرستان در بخش‌ فرهنگي نيز با كمبودها و چالش‌هاي بسياري دست و پنجه نرم كند كه اين امر با توجه به تهديدات نرم دشمنان و ضرورت پرداختن به مقوله فرهنگي از اهميت بسزايي برخوردار است.
وي در ادامه با اشاره به استعدادهاي بالاي جوانان و نوجوانان اين منطقه گفت: نبود مراكز حرفه‌آموزي از جمله مراكز وابسته به فني و حرفه‌اي با توجه به جوابگو نبودن فعاليت بخش خصوصي به دليل كمبود جمعيت سبب شده كه اكثر جوانان از فراگيري حرفه‌هاي اشتغال‌زا محروم شوند كه اين مهم مي‌طلبد با ايجاد مراكز فني‌ و حرفه‌اي نسبت به حرفه‌آموزي جوانان اقدام شود.
امام جمعه شهرستان كميجان گفت: خوشبختانه دولت نهم با اجراي طرح توزيع سهام عدالت و اجراي طرح مسكن مهر گام‌هاي ارزشمندي در راستاي برقراري عدالت در كشور برداشته است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.