امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


عزم جدی شورای شهر برای انتخاب شهردار !!!

عزم جدی شورای شهر برای انتخاب شهردار !!!

کد مطلب: 45345 | تاریخ ارسال: 11 آگوست 2012 | چاپ صفحه

بهر حال شهروندان اراکی منتظرند نتیجه اینهمه!!! عزم جدی را در بهبود وضعیت شهر اراک و حل حداقل بخشی از مشکلات روز افزون این شهر مظلوم ببینند/منتظریم باز هم شاهد اینگونه شکوفایی خلاقیت در عرصه اطلاع رسانی مدیریت شهری در اراک باشیم… بالاخره روابط عمومی و سایت شورای شهر اراک هم به یک دردی خورد!!!!

مرکزی دیلی : سایت شورای شهر که بعد از مدتها از خواب زمستانی بیدار شده است در یک اقدام جالب توجه از “عزم جدی شورای شهر برای انتخاب شهردار !!!” خبر داد. ظاهرا سابق بر این عزم عزیزان برای انتخاب شهردار جدی نبوده و فقط بنا بوده با افکار عمومی بازی کنند و شاید هم …. بهر حال شهروندان اراکی منتظرند نتیجه اینهمه!!! عزم جدی را در بهبود وضعیت شهر اراک و حل حداقلی بخشی از مشکلات روز افزون این شهر مظلوم ببینند… البته ما هم به نوبه خودمان از اینهمه تلاش صادقانه برای پاسخگویی به شهروندان و اطلاع رسانی دقیق در راستای تبیین مواضع و برنامه های شورای اسلامی شهر اراک کمال تقدیر و تشکر خود را اعلام می داریم و منتظریم باز هم شاهد اینگونه شکوفایی خلاقیت در عرصه اطلاع رسانی مدیریت شهری در اراک باشیم… بالاخره روابط عمومی و سایت شورای شهر اراک هم به یک دردی خورد!!!!

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.