امروز امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 08, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


اشاره جالب و معنی دار بهمن اخوان به شرایط فعلی شهرداری و شورای شهر

اشاره جالب و معنی دار بهمن اخوان به شرایط فعلی شهرداری و شورای شهر

کد مطلب: 45333 | تاریخ ارسال: 11 آگوست 2012 | چاپ صفحه

تا پایان عمر شورا ها حدوداْ ۱۰ماه بیشتر باقی نمانده است .این موضوع ،شهردار جدید را با مشکل مواجه خواهد کرد ،چرا که نخواهد توانست برنامه ریزی مدونی داشته باشد .اخوان تصریح کرد :من فرزند خطه استان مرکزی هستم وبسیار دوست دارم به اراک و دوستانم خدمت کنم اما به دلیل فرصت محدود باقی مانده ،امکان حضور نداشته ام و انشاالله در دولت و شورای اسلامی دور جدید به هم استانی هایم و درشهر اراک خدمت خواهم کرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، بلاگر باغ ملی در آخرین پست خود به نظرات بهمن اخوان درباره وضعیت فعلی شهرداری و شورای شهر اراک اشاره می کند. در این پست می خوانیم:

در تماسی تلفنی با بهمن اخوان در خصوص عدم پذیرش کاندیداتوری به عنوان شهردار اراک .اظهار داشت:بسیاری از دوستان به بنده لطف داشتن و خواستار این بودن که در شهرداری اراک به عنوان شهردار وارد شوم اما ضمن تشکر از این عزیزان و عذر خواهی از مردم اراک ،این پیشنهاد دوستان را نپذیرفتم .

وی افزود: تا پایان عمر شورا ها حدوداْ ۱۰ماه بیشتر باقی نمانده است .این موضوع ،شهردار جدید را با مشکل مواجه خواهد کرد ،چرا که نخواهد توانست برنامه ریزی مدونی داشته باشد .اخوان تصریح کرد :من فرزند خطه استان مرکزی هستم وبسیار دوست دارم به اراک و دوستانم خدمت کنم اما به دلیل فرصت محدود باقی مانده ،امکان حضور نداشته ام و انشاالله در دولت و شورای اسلامی دور جدید به هم استانی هایم و درشهر اراک خدمت خواهم کرد.

وی افزود:باشرایط موجود ،شهردار جدید اراک ،تنها می تواند امنیت و آرامش را به شهر اراک برگرداند.وگرنه هیچ مجالی برای ارائه برنامه نخواهد داشت.

اخوان افزود :به اعتقاد من،انتخاب آقای حسن قربانی شهردار جدید،بسیار مناسب است چراکه ایشان هم فردی بسیار خوب هستند وهم اینکه تا حدودی باسیستم آشنا می باشند و می توانند امنیت و آرامش را به شهر اراک برگردانند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.