امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خبرنگاران ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت ورزش دارند

کد مطلب: 45214 | تاریخ ارسال: 8 آگوست 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: نقش خبرنگاران ورزشی در پیشرفت ورزش استان بسیار موثر و غیر قابل انکار است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اراک به مناسبت روز خبرنگار در جمع کارکنان این خبرگزاری اظهار داشت: خبرنگاران نقش تأثیرگذاری در توسعه و شکوفایی ورزش دارند و امروز اگر می‌بینیم ورزشکاران در المپیک خوش می‌درخشند بدون شک بخشی از درخشش این عزیزان به واسطه فعالیت‌های خوب و اثر گذار رسانه‌ها است.

وی تصریح کرد: ورزش همواره نیازمند اطلاع رسانی گسترده خبرنگاران است و انعکاس اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر موفقیت تیم‌ها و قهرمانان، تأثیر به سزایی در تداوم افتخارآفرینی آنان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسئولان بدون حمایت و نقد این قشر از جامعه نمی‌توانند پیشرفت خوبی در کارها داشته باشند، افزود: با همراهی خبرنگاران و انتشار فعالیت‌های صورت گرفته از طرف آن‌هاست که مردم در جریان کارهای انجام شده قرار می‌گیرند.

ملکی ادامه داد: امروزه بازتاب موفقیت‌های ورزش کشور توسط رسانه‌ها مدنظر دولتمردان قرار گرفته است، چرا که ورزش می‌تواند یک عنصر قدرتمند در پیشرفت یک کشور به شمار برود.

وی گفت: خوشبختانه فعالان عرصه خبر با بیان مشکلات و کمبودها در عرصه‌های  مختلف به ویژه ورزش، توانسته‌اند نقاط قوت و ضعف را به مسئولان نشان داده و با پیگیری‌های مستمر خود معضلات را برطرف کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان از زحمات کارکنان خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار ورزشی استان قدردانی کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.