امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اصلاح 210 كیلومتر از شبكه توزیع آب استان مركزی

کد مطلب: 45204 | تاریخ ارسال: 8 آگوست 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزی گفت: 210 كیلومتر از شبكه توزیع آب این استان تا پایان برنامه پنجم توسعه اصلاح و بهسازی می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی این شركت، ‘عبدالرضا خلیلی’ افزود: مجموع طول شبكه آب موجود استان مركزی دو هزار و 930 كیلومتر است كه سالانه نزدیك به سه درصد آن بازسازی می شود.

وی اظهار كرد: سالانه حدود 65 كیلومتر از این شبكه شامل انشعاب های قدیمی، لوله های فرسوده و نامرغوب تعویض و ترمیم می شوند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزی یادآور شد: سال گذشته حدود 66 كیلومتر از شبكه توزیع آب شهرهای این استان با اعتباری افزون بر 36 میلیارد ریال اصلاح شد.

خلیلی پیش بینی كرد: براساس برنامه مصوب، 65 كیلومتر از شبكه های توزیع آب در شهرهای استان مركزی با 39 میلیارد ریال اعتبار امسال اصلاح و بازسازی شود.

وی اضافه كرد: طرح اصلاح و بازسازی شبكه های فرسوده آب آشامیدنی در چارچوب ارتقاء كیفیت آب شرب ضرورت دارد.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزی خاطر نشان كرد: اصلاح شبكه های آب در گذشته با استفاده از لوله های گالوانیزه و آزبست انجام می شد اما هم اكنون از لوله های پلی اتیلن كه عمر بالاتری دارند برای این كار استفاده می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.