امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



شركت های خارجی خواستار توسعه سرمایه‌گذاری در استان مركزی هستند

کد مطلب: 45124 | تاریخ ارسال: 7 آگوست 2012 | چاپ صفحه

نائب رییس مركز خدمات سرمایه‌گذاری استان مركزی گفت: شركت های خارجی با وجود تشدید تحریم ها از سوی غرب با هدف به انزوا كشیدن جمهوری اسلامی ایران خواستار افزایش سرمایه گذاری در این استان هستند.

به گزارش مرکزی دیلی، ‘حسن میرزاخانی’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: روند جذب و توسعه سرمایه گذاری در این استان رو به رشد است كه این مهم ضرورت رفع برخی موانع را بیش از پیش نشان می دهد.

وی ادامه داد: مجموعه دستگاه های اجرایی استان مركزی به جذب و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی به عنوان یك راهكار توسعه و اشتغال زایی نگریسته و برای رفع مشكلات و موانع این حوزه از هیچگونه حمایتی دریغ نمی كنند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مركزی اظهار كرد: سرمایه‌گذاران خارجی از تعامل مثبت و سازنده دستگاه های اجرایی ارایه دهنده خدمات و مجوز اظهار رضایت كردند كه این مهم وظیفه آنان را سنگین تر می كند.

میرزاخانی با یادآوری اختصاص بیست درصد از منابع صندوق توسعه ملی به پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی، عنوان كرد: دبیرخانه مركز در حال پیگیری برای جذب منابع لازم اجرایی شدن طرح ها است.

وی تاكید كرد: استان مركزی به عنوان پایتخت صنعتی كشور از حیث موقعیت استراتژیك، دارای توان بالایی در زمینه تامین زمین و زیرساخت های سرمایه‌گذاری و استقرار صنایع مادر و راهبردی است.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مركزی ادامه داد: این استان در میان سایر استان های كشور از پتانسیل های بسیار بالایی به منظور جذب سرمایه‌گذاران خارجی برخوردار است.

میرزاخانی یادآور شد: پس از رشد 10 برابری سرمایه‌گذاری خارجی جذب شده استان مركزی در سال گذشته نسبت به سال 89 و با توجه به درخواست های سرمایه‌گذاری خارجی از ابتدای امسال تاكنون پیش بینی می‌شود این رشد در سال جاری افزایش یابد

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.