امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استاندار : با متخلفین در صورت اثبات جرم برخورد جدی می شود

کد مطلب: 45062 | تاریخ ارسال: 5 آگوست 2012 | چاپ صفحه

استاندار استان مرکزی گفت: صرفه جویی یکی از مولفه های مهم در پاسداری از سرمایه های کشور است.

به گزارش مهر، علی اکبر شعبانی فرد شامگاه شنبه با بیان این مطلب در شورای اداری استان افزود: مدیران دستگاه های اجرایی  باید صرفه جویی را در اولویت های کاری خود قرار داده و اصراف و تبذیر در مجموعه تحت مدیریت خویش بکاهند.

وی ادامه داد: در حالی که امروز دشمن در تلاش است تا با ضربه زدن به ریشه های اقتصاد کشور به اهداف شوم خود دست یابد لازم است با تفکر اقتصادی و حرکت در مسیر قتصاد مقاومتی او را در تحقق نقشه های شومش ناکام گذاشت.

استاندار مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی دانش بنیان راه برون رفت از تحریم های سخت دشمنان است.

شعبانی فرد در ادامه پیشرفت های علمی ایران در بخش های مختلف را حاصل هوشیاری مهندسان و متخصصان جوان این سرزمین دانست و گفت: امروز مفتخریم با بهره گیری از تفکر اقتصادی و نتقال تکنولوژی روز دنیا شاهد موفقیت های بزرگی در حوزه علوم فضایی و دانش هسته ای هستیم.

وی تاکید کرد: با پیشرفت در حوزه علمی است که می توان کشور را به سمت جایگاه واقعی خود در دنیا حرکت داد.

استاندار مرکزی در ادامه به پرونده فساد مالی شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: مردم باید قضاوت در باره این پرونده را به قانون سپرده و به شایعات موجود دامن نزنند.

شعبانی فرد افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با کسانی که تخلفی کردند در صورت اثبات جرم به جدی برخورد می کند و در این باره با کسی شوخی ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.