امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انجام 98 درصد آزمایش‌های ساخت در آزمایشگاه استان مرکزی

کد مطلب: 45052 | تاریخ ارسال: 5 آگوست 2012 | چاپ صفحه

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی گفت: 98 درصد از آزمایشات مورد نیاز در ساخت و سازها در آزمایشگاه استان قابل انجام است.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدعلی عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان یک شرکت دولتی و بزرگ‌ترین مرکز کنترل کیفیت در کشور و بازوی حاکمیتی دولت در بحث ساخت و سازها در حوزه دولت و خصوصی با دارا بودن امکانات و تجهیزات مورد نیاز از آمادگی لازم برای ارائه هرگونه خدمات اعم از مشاوره،‌ آموزش، مطالعه، کنترل و سایر خدمات مهندسی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‌های دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی ملزم به استفاده از نظرات این آزمایشگاه در بحث کنترل کیفیت هستند و شرکت‌های خصوصی و مردم عادی نیز می‌توانند در بحث ساخت و ساز از تجربیات و مشاوره‌های رایگان آزمایشگاه بهره‌مند شوند.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی با بیان اینکه با اختصاص یک درصد از هزینه ساخت و ساز به کنترل کیفی، ساختمان از نظر کنترل کیفیت ایمن خواهد شد بیان داشت: این آزمایشگاه خدمات خود را در بحث کنترل کیفیت در سه بخش قبل، حین و بعد از اجرای پروژه ارائه می‌دهد.

عباس‌زاده گفت: در حال حاضر این آزمایشگاه در 29 پروژه مهم استان به عنوان واحد محلی کوچک حضور دارد و با استقرار وسایل و امکانات و نیروهای مهندسی در محل اجرای پروژه کار کنترل کیفیت را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه کنترل کیفی در چهار شهر اراک، ساوه، خمین و محلات شعبه دارد بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری این آزمایشگاه 11 هزار و 588 مورد آزمایش را به انجام رسانده که از 72 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان مرکزی ادامه داد: این آزمایشگاه در سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم در بین آزمایشگاه‌‌های سراسر کشور شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.