امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتقاد ضمنی رییس شورای شهر از عملکرد 5 ساله خودشان

انتقاد ضمنی رییس شورای شهر از عملکرد 5 ساله خودشان

کد مطلب: 44897 | تاریخ ارسال: 2 آگوست 2012 | چاپ صفحه

رئیس شورای اسلامی شهر ارک با بیان اینکه شهر اراک پس از گذشت سالها هنوز چهره واقعی مرکز استان بودن خود را پیدا نکرده است گفت: مسئولین باید کمک کنند تا چهره شهر توسعه یافته و شهر اراک چهره مرکز استان را به خود بگیرد.

مرکزی دیلی : براستی مقصر اینهمه اهمال و بی مسئولیتی در رسیدگی به امور شهر کیست؟ جز اینست که اگر عمر شورای شهر برای مدت دو سال دیگر تمدید نمی شد حداقل این رسوایی ها دیگر به بار نمی آمد؟ وقتی رییس شورا می فرمایند باید فلان بشود و بهمان بکنیم سوالی پیش می آید و آنهم اینکه چرا تا کنون اینچنین و آنچنان نمی کردید؟ لطفا برای یکبار هم که شده صادقانه با مردم سخن بگویید …

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، دکتر منوچهر کاظمی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح محیط زیست اراک افزود: در چند سال اخیر اقدامات عمرانی مطلوبی در اراک صورت گرفته اما برای رسیدن به توسعه و آبادانی شهر و داشتن شهری در شان مرکز استان نیاز به حمایت بیشتر مسئولین و تامین اعتبار، کار بیشترو برنامه ریزی است.
وی بابیان اینکه با اعتبارات 120 میلیاردی شهرداری نمی توان چهره شهر را تغییر داد بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: برای پیشرفت ، عمران و آبادانی شهر باید پای سرمایه گذار را به شهر اراک باز کنیم.

کاظمی با تاکید بر اینکه توسعه و عمران شهر در گرو مشارکت مردم و تلاش و همت مسئولان است، افزود:تمام همت و تلاش مجوموعه مدیریت شهری اراک در راستای آبادانی ، سازندگی ، رفاه و خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با تأکید بر حفظ ومراقبت اموال عمومی توسط شهروندان به عنوان یک وظیفه گفت: با توجه به اینکه فضای سبز شهر و خدمات رفاهی ، فرهنگی ، شهرسازی و خدمات شهری و تفریحی ایجاد شده در شهر از عوارضات پرداختی شهروندان تهیه می شود،از کلیه شهروندان عزیز انتظار می روند ضمن صیانت از اموال عمومی ، شهرداری را در این امر یاری نمایند.

منوچهر کاظمی اجرای پروژه هایی چون تقاطع غیر همسطح محیط زیست را نیز حاصل مشارکت مردم دانست و افزود: در اجرای این پروژه علاوه بر حمایت مسئولین شاهد حمایت مردم نیز بوده ایم.

وی گفت: بهای عوارض و خدماتی که شهروندان به شهرداری پرداخت می کنند، به عنوان منبع درآمد پایدار شهری زمینه ساز تحقق طرح های عمرانی قابل توجه و مهمی چون تقاطع محیط زیست در شهر اراک شده است.

وی افزود: تقاطع غیر همسطح محیط زیست اراک با اعتبار 9 میلیارد تومان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد فضایی مناسب و در شان آنها، حذف نقاط حادثه خیز و کاهش آلودگی هوا در اراک احداث شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.