امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



لغو مصوبه شورا در خصوص استيضاح شهردار

کد مطلب: 440 | تاریخ ارسال: 3 می 2009 | چاپ صفحه

مدير كل امور اجتماعي و شوراهاي استانداري استان مركزي از لغو مصوبه شوراي اسلامي شهر اراك مبني بر استيضاح شهردار اين شهر خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی غلامرضا فتح‌آبادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: هيئت حل اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراهاي استان مركزي در چهلمين جلسه خود در روز گذشته كه به رياست استاندار مركزي و با حضور ساير اعضا تشكيل شد، مصوبه هفدهم اسفند ماه سال گذشته شوراي شهر اراك در خصوص استيضاح شهردار به دليل عدم رعايت مفاد ماده 87 قانون اصلاحي شوراها را خلاف مقررات تشخيص و آن را ابطال كرد.
دبير هيئت حل اختلاف و رسيدگي به شكايات شوراهاي استان ادامه داد: هيئت همچنين مقرر كرد تيم تحقيق و بازرسي از شوراها، عملكرد شوراي اسلامي شهر اراك را بررسي و به هيئت گزارش كند.
فتح‌آبادي درباره وضعيت سه نفر از اعضاي شوراي اسلامي شهر تفرش نيز كه پرونده آنها در هيئت مفتوح بود، گفت: به استناد گزارش تيم تحقيق و بازرسي از شوراها و با توجه به احراز نشدن عدم سكونت ايشان، هيئت بر ابقاي آنان در شوراي شهر راي داد و موضوع از دستور كار خارج شد.
دبير هيئت حل اختلاف استان مركزي بيان داشت: با توجه به شروع به كار تيم تحقيق و بازرسي از شوراها از اين پس تمامي موارد و مسائل شوراها در حوزه‌هاي مختلف اداري، مالي و … مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
وي همچنين با اشاره به انتخابات هيئت رئيسه شوراهاي شهر و روستا گفت: انتخاب هيئت رئيسه در اكثر شوراهاي شهري و روستايي استان در نهم ارديبهشت برگزار شد كه بر اين اساس از مجموع 29 شوراي شهر استان، در هفت شورا هيئت رئيسه قبلي تغيير كردند و در شهرهايي كه هيئت رئيسه انتخاب نشده است، فعاليت هيئت رئيسه قبلي فاقد وجاهت قانوني است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.