امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتقاد شدید آصفری از عملکرد تربیت بدنی

کد مطلب: 43728 | تاریخ ارسال: 8 جولای 2012 | چاپ صفحه

آصفري:متأسفانه تربيت‌بدني ما در سال‌هاي گذشته فقط دافعه داشته است

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفري نماينده مردم اراك، خنداب و كميجان در مجلس در گفتگو با وقايع استان گفت:
موضوع ورزش در استان مركزي به‌دليل علاقه‌مندي جوانان استان و ظرفيت‌هاي بالاي جوانان از موضوعات بسيار با اهميت و مورد توجه است، كه متأسفانه بعضا با اين مسئله به‌صورت سياسي و يا منبع درآمد براي بعضي از افراد خاص مورد سوءاستفاده قرار گرفته و پشت پرده آن براي مردم و به‌ويژه علاقه‌مندان روشن نمي‌شود كه بايستي اين مسئله مورد توجه شوراي ورزشي استان، كه مسئوليت آن به‌عهده استاندار است قرار گيرد. بايد در ورزش رو به استفاده از نيروهاي توانمند بومي بياوريم و استعدادهاي ورزشي استان خود را به جاي دفع، جذب نماييم.
متأسفانه تربيت‌بدني ما در سال‌هاي گذشته فقط دافعه داشته است و براي ورزشكاران و حتي قهرمانان آنطور كه شايسته و بايسته بوده است قدمي بر نداشته است البته بايد براي ارتقا ورزش استان صنعت و ورزش پيوند بزنيم.
شهرداري در اقدامي شايسته وارد وزش شد، كه اين امر بايد پيش مي‌آمد اما با برنامه و مديريت شده، 4 ميليارد در شورا مصوب شد ولي خروجي نداشت در حالي‌كه در شهرهاي ديگر با يك‌چهارم اين مبلغ توانستند به جايگاه درخور توجهي دست يابند، چون به جوانان بومي خود اعتماد نمودند و از ظرفيت‌هاي آنها استفاده كردند اگر قرار است در وزش حرفه‌اي هزينه شود بايد خروجي آن مشخص باشد و باشگاه و فوتبال نبايد براي عده‌اي دكان شود، بايد افراد منفعت طلب و كساني كه فقط به‌خاطر مسائل مالي كنار فوتبال قرار ميگيرند را از ورزش دور كرد و به متخصصين و عاشقان ورزش و مردم بها داد.
در شهرداري امسال بچه‌هاي بومي را در اكثر مقاطع تحقير كردند چه از نظر قرارداد مالي چه شخصيتي ولي در آخر فصل در چند بازي آخر كه به آنها اعتماد شد، نشان دادند كه جوان اراكي چه ظرفيتي دارند و درصورت اعتماد ميتوانند شايستگي‌هاي خود را نشان دهند.
من به‌عنوان نماينده مردم اين موضوع را به‌طور كتبي از شهرداري و شوراي شهر خواسته و بايستي پاسخ دهند و در غير اين صورت لازم مي‌دانم دستگاه‌هاي نظارتي وارد بشوند و بررسي و برخورد نمايند. بايستي 4 ميليارد هزينه كاملا شفاف شود و مردم بدانند اين مبلغ كجا هزينه گرديده است. من سرمايه‌گذاري در ورزش را هزينه نمي‌دانم بلكه پس انداز مي‌دانم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.