امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



امضا نامه شکایت علیه آلودگی نیروگاه شازند توسط سه نماینده مجلس

کد مطلب: 43626 | تاریخ ارسال: 5 جولای 2012 | چاپ صفحه

نامه شکایت علیه آلودگی هوای نیروگاه شازند به امضای سه نماینده مجلس رسید و در هفته آینده برای طرح دعاوی تقدیم دادستان کل کشور و دادستان اراک می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مهر، نماینده مردم اراک، کمیجان، خنداب در مجلس وشورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک  با اعلام این خبر افزود: این نامه به امضای آقای رجائی نماینده اراک و نماینده شهر شازند رسیده است و قرار است تقدیم دادستان کل کشور شود.

محمد حسن آصفری با بیان اینکه نیروگاه شازند از سوخت مازوت استفاده می کند و استفاده از این سوخت هوای شهر اراک را به حالت اظطرار در می آورد خاطرنشان کرد: آلودگی هوای اراک که سلامت مردم را به خطر انداخته است از مباحث جدی مردم است که باید حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص 60میلیارد ریال برای زیرساختهای کشاورزی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی جلساتی که وزیر کشاورزی برگزار شد این رقم به سرجمع اعتبارات کشاورزی استان برای بهسازی کانالهای آب و قنوات و بیمه کردن محصولات کشاورزی و..اختصاص یافته است.

آصفری از تاسیس اداره ارشاد در شهر خنداب خبرداد و خاطرنشان کرد: طی ملاقات با وزیر ارشاد مقرر شد اداره ارشاد در شهر خنداب تاسیس شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.