امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیش از نیمی از اقتصاد استان را حوزه صنعت پوشش مي‌دهد

کد مطلب: 43265 | تاریخ ارسال: 27 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي توجه بیشتر به اشتغالزایی، اقتصاد و رفاه را در كاهش جرم و بزه در استان موثر دانست و گفت: اگر چرخ مجموعه صنعتي استان به درستي بچرخد، جرم و بزه به شدت كاهش مي‌يابد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزي، علیرضا زاوشي با با بيان اين مطلب، افزود: 60 درصد اقتصاد استان را حوزه صنعت پوشش مي‌دهد و به همين دليل اين حوزه نيازمند ارتباطي منسجم با دستگاه قضا را دارد.

وي گفت: 180 هزار نفر در بخش صنعت استان مشغول به كار هستند و حساسيت ويژه‌اي را جهت تشكيل دادگاه يا شعبه خاص در اين بخش مي‌طلبد.

زاوشي با اشاره به اصلاح قوانين و مقررات كار، تاكيد كرد: بايد فضا براي سرمايه‌گذاران واحدهاي توليدي آماده شود و اين امر نيازمند هم‌فكري و همدردي مسوولين صنعت و دستگاه قضا است.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزي خاطر نشان كرد: دشمنان همواره در پي آسيب رساندن به بخش‌هاي توليدي ما هستند و براي مقابله با اهداف دشمن نيازمند همكاري بخش‌ها‌ي مختلف اجرايي، مقننه و قضائي هستيم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.