امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پیگیری مجمع نمایندگان استان مرکزی در بهره برداری از طرح توسعه پالایشگاه شازند

کد مطلب: 43156 | تاریخ ارسال: 25 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهره برداری از طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از خواسته های مسوولان و مردم است گفت: مجمع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از طرح توسعه پالایشگاه را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر در شازند، قاسم عزیزی بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند افزود: صنعت نفت یک صنعت کلیدی، راهگشا و اشتغالزا در ایران اسلامی است که دشمنان همواره سعی بر ضربه زدن به این مهم دارند.

وی گفت: ایران اسلامی با افزایش دانش و ظرفیت های داخلی به دنیا ثابت کرده است که بازنده تحریم ها غرب است.

عزیزی با بیان اینکه فعالان عرصه نفت کشور با تلاشها و زحمات شبانه روزی خود همواره تحریم های دشمنان را بی اثر کرده اند، تحقق شعار تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را وظیفه ای همگانی عنوان کرد.

وی افزود: نیروی انسانی از مهم ترین سرمایه های کشور است، بنابراین مسوولان نسبت به ارتقای دانش و مهارت کارکنان در بخش صنعت نفت به خصوص پالایشگاه ها اهتمام جدی داشته باشند.

راه اندازی یک واحد دانشگاهی در منطقه ضروری است

مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند نیز با اشاره به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی عظیم از جمله پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه در شازند گفت: راه اندازی یک واحد دانشگاهی در منطقه برای تامین و پرورش نیروی انسانی ماهررا ضروری دانست.

سیدعلی اکبر میر قادری افزود: برای حضور نیروهای کارشناس در این پالایشگاه نیاز به تامین زیر ساخت های لازم است.

وی اظهار داشت: با تکمیل و راه اندازی واحدهای فاز دوم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، بیش از 70 صنعت کوچک جدید می توان ایجاد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.