امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



فراخوان طرح های پژوهشی جشنواره ملی علم تا عمل

کد مطلب: 42981 | تاریخ ارسال: 22 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

مدیركل دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان مركزی گفت: همزمان با سراسر كشور فراخوان طرح های پژوهشی سومین جشنواره و نمایشگاه ملی ‘علم تا عمل، فناوری و تجاری‌سازی در عرصه ملی’ از امروز (پنج شنبه) آغاز شد و تا پایان تیر ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘احمد رشیدی’ روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرآیند فراخوان، انتخاب، ارزیابی و رتبه‌بندی طرح ها در استان بر عهده كارگروه‌ پژوهش، فناوری و تحول اداری است.

وی اظهار كرد: در همین راستا صاحبان حقوقی و حقیقی طرح ها در سطح استان مركزی می توانند با مراجعه به سامانه جامع جشنواره به آدرس festival.isti.ir نسبت به ثبت نام و دریافت كد رهگیری اقدام كنند.

مدیركل دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان مركزی بیان كرد: این جشنواره زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلی امام خمینی (ره) تهران از تاریخ پنجم تا هشتم شهریور ماه سال جاری و به مناسبت هفته دولت برگزار می شود.

رشیدی توضیح داد: این جشنواره علاوه بر شناسایی و معرفی طرح‌ها و دستاوردهای فن آوری های نوین دستگاه های اجرایی، شركت های دولتی و دانش‌بنیان غیردولتی، اقدام به رتبه‌بندی این دستاوردها در سطح ملی نیز می‌نماید و به طرح های برتر تسهیلاتی در قالب وام های بانكی اعطا می شود.

وی خاطر نشان كرد: استان مركزی بر اساس آیین نامه اجرایی برگزاری جشنواره در طبقه بندی استان ها در گروه نخست هم ردیف استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس قرار دارد و سهمیه آن در معرفی طرح های برتر به جشنواره و نمایشگاه مذكور 60 طرح می باشد.

مدیركل دفتر آموزش و پژوهش استانداری استان مركزی یادآور شد: 10 طرح اول این جشنواره به عنوان طرح های برتر معرفی می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.