امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



نقش به سزای رسانه هادرترویج فرهنگ ورزش و سلامتی درجامعه

کد مطلب: 42880 | تاریخ ارسال: 20 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی گفت: رسانه های جمعی نقش كلیدی و به سزایی در ترویج و گسترش فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه دارند.

به گزارش مرکزی دیلی، ‘سعید ملكی’ روز سه شنبه در دیدار و گفت و گو با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مركزی افزود: رسانه ها با انعكاس فعالیت، گزارش ها و پوشش اخبار جایگاه مهمی در گرایش مردم به ورزش دارند.

وی بیان كرد: امروز ورزش به مقوله ای علمی در جهان تبدیل شده بنابراین حمایت رسانه ها از این حوزه باید پررنگ تر از گذشته شود.

مدیركل ورزش و جوانان استان مركزی تاكید كرد: نقد سازنده حق رسانه های جمعی است اما در این زمینه باید نقاط قوت و عملكرد مثبت نیزاطلاع رسانی شود.

ملكی خاطر نشان كرد: با توجه به تشكیل وزارت ورزش و جوانان، عرصه كار در این حوزه بسیار سنگین تر و حساس تر شده كه برای موفقیت نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسوولان است.

وی یادآور شد: هم اكنون با تشكیل اداره كل ورزش و جوانان در استان مركزی 101 پست سازمانی در حوزه كارشناسی ورزشی و به ویژه جوانان بلاتصدی است.

ملكی ادامه داد: این اداره كل با حضور دستگاه های فرهنگی، تبلیغی و جوانان برای پیشرفت و رشد رشته های ورزشی و توجه بیشتر به تامین نیازهای جوانان مصمم است.

وی توضیح داد: در صورت همسویی دستگاه های فرهنگی، ورزشی، جوانان و تبلیغی می توان از انحرافات اخلاقی و رفتاری نسل جوان جلوگیری كرد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مركزی نیز گفت: اخبار ورزشی برای قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان دارای جذابیت بالایی است.

‘شاهین فرشاد’ افزود: گرایش بیشتر مردم به ورزش و فعالیت های بدنی سطح سلامت افراد در جامعه افزایش می دهد.

وی اضافه كرد: برنامه ریزی دقیق و مدون برای جوانان امری ضروری و لازم است كه در این راستا رسالت اداره كل ورزش و جوانان برجسته است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مركزی بیان كرد: اداره كل ورزش و جوانان با ارائه آموزش های لازم زمینه را برای شناسایی و بروز استعدادهای این قشر بیش از پیش فراهم كند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.