امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


حضور استاندار مرکزی در نمايشگاه اختصاصي توانمندي‌هاي ايران در بيروت

حضور استاندار مرکزی در نمايشگاه اختصاصي توانمندي‌هاي ايران در بيروت

کد مطلب: 42824 | تاریخ ارسال: 18 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

دكتر حسين حاج حسن، وزير كشاورزي لبنان به همراه تعدادي از معاونان و مشاوران خود از اولين نمايشگاه اختصاصي ايران در بيروت بازديد كرد که در این بازدید استاندار مرکزی هم حضور داشت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين بازديد كه بيش از يك ساعت به طول انجاميد غضنفر ركن‌آبادي سفير ايران در لبنان، علی‌اکبر شعباني فرد استاندار استان مركزي، موحدي قائم مقام وزير صنعت و معدن و تجارت و مسوولان ذي‌ربط سفارت ايران حضور داشتند.

وزير كشاورزي لبنان و هيات همراهش در اين بازديد با توانمندي‌هاي ارائه شده كشور در اين نمايشگاه به ويژه در بخش كشاورزي آشنا شد.

حاج حسن در حاشيه اين بازديد به خبرنگاران شبكه‌هاي تلويزيوني لبنان گفت: برپايي اين نمايشگاه گام موثري در آشناسازي دو طرف با ظرفيت‌ها و نيازهاي همديگر است.

او ابراز اميدواري كرد كه حضور و فعاليت تجاري شركت‌هاي كشاورزي ايراني در لبنان توسعه يابد.

هم‌چنين ‌غازي زعيتر، وزير پيشين صنايع و نماينده فعلي پارلمان لبنان، اميل رحمه، رييس حزب همبستگي و نماينده فعلي پارلمان لبنان، رييسان شركت‌هاي فعال در بخش تجهيزات پزشكي، رييسان برخي از بيمارستان‌هاي لبنان، مديران شركت‌هاي تجاري فعال در زمينه واردات به لبنان نيز از نمايشگاه بازديد كردند.

به گزارش ايسنا، اين نمايشگاه از تاريخ 24 تا 28 خردادماه در مركز نمايشگاهي بيال در بيروت برگزار شده است و روزانه 5 هزار نفر از آن بازديد كرده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.