امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تایید سازمان محیط زیست كشور در مورد بدی آب وهوای اراك

کد مطلب: 42774 | تاریخ ارسال: 17 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان مركزی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست كشور آلایندگی هوای اراك را برای بهره مندی كاركنان دولت در این شهر از مزایای بدی آب و هوا تایید كرد.

به گزارش مرکزی دیلی، ‘سعید آقاصادقی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مستندات كافی و علمی در تایید آلودگی هوای اراك از سوی سازمان حفاظت محیط زیست كشور به هیات دولت ارجاع شده و پرونده مشمولیت كارمندان اراك از مزایای بدی آب و هوا در نوبت طرح در نشست هیات دولت است.

وی تصریح كرد: در تصویب نامه ابلاغی دی ماه سال 90 دولت، كارمندان مناطق مندرج در لیست شهرهای بد آب و هوا و كمتر توسعه یافته مشمول مزایای خاص شده اند كه نام اراك در فهرست مذكور درج نشده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان مركزی بیان كرد: لیست مناطق بد آب و هوا و محروم دولت متعلق به سال 1374بوده كه بازنگری مجدد نشده و به رغم آلودگی هوای اراك، این شهر در لیست دولت جای نداشت.

آقاصادقی اضافه كرد: مدیریت ارشد استان مركزی با جمع آوری مستندات لازم و اسناد برنامه های چهارم و پنجم توسعه ، خواستار گنجاندن نام این شهر در لیست مناطق بدآب و هوا است.

وی تصریح كرد: برخورداری كاركنان اراك از مزایای بدی آب و هوا منوط به تصمیم و تایید هیات دولت است و مسوولان استان تمامی تلاش خود را برای بهره مندی حداكثری كارمندان اراك از ضریب های اعمال شده برای شهرهای آلوده به كار خواهند بست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان مركزی اظهار كرد: در رایزنی شفاهی با معاونان رییس جمهوری قول مساعد در موافقت بهره مندی كارمندان اراك از بدی آب و هوا داده شده است

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.