امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بخش خصوصی می‌تواند ورزش استان را شکوفا کند

کد مطلب: 42772 | تاریخ ارسال: 17 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

به‌منظور ایجاد تعامل و استفاده از ظرفیت‌ها در سطح باشگاه‌های استان مرکزی، سعید ملکی مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی از باشگاه سوارکاری شاهین اراک، باشگاه ماشین سازی و استخر روباز آلومینیوم بازدید کرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در حاشیه این بازدید مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت: بخش خصوصی می‌تواند ورزش استان را شکوفا کند، بخش خصوصی با حمایت و نظارت وکمک‌های اعتباری خود می تواند بخش عظیمی از چالشهای ورزشی استان را بر طرف و با علاقمندی که در باشگاه شاهین وجود دارد، ورزش سوارکاری می‌تواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی در ادامه از استخر روباز آلومینیوم سازی اراک بازدید کرد

در این بازدید که ملکی مدیر کل ورزش وجوانان استان، حاج کریم حراست اداره کل، حقدادی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان اراک و غلامیان رئیس هیات قایقرانی استان حضور داشتند، مدیر کل ورزش وجوانان استان از استخر روباز آلومینیوم سازی اراک بازدید کردند.

همچنین مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی در بازدید از باشگاه ماشین سازی اراک گفت: باشگاه ماشین سازی یکی از قدیمی ترین و فعالترین باشگاههای ورزشی اراک است و در سالهای اخیر با برگزاری مسابقات مختلف در این باشگاه شاهد کشف استعدادها در سطح این باشگاه بوده‌ایم .

وی افزود: باشگاه ماشین سازی با ایفای نقش خود در ورزش قهرمانی می تواند گره گشای توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای باشد. این باشگاه توانایی و ظرفیت حضور در لیگ های برتر ودسته اول کشور از نظر سخت افزاری ونرم افزاری را داراست.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.