امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تشریح تقویم پذیرش هیات های تجاری و سرمایه گذاری استان مركزی

کد مطلب: 42666 | تاریخ ارسال: 9 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی تقویم پذیرش هیات های تجاری و سرمایه گذاری استان مركزی در سال 91 را تشریح كرد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘علیرضا زاوشی’ روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: زمان و كشورهای تعیین شده در تقویم پذیرش هیات های تجاری و سرمایه گذاری استان مركزی پیشنهادی بوده و امكان تغییر در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: در سه ماهه دوم سال جاری كشورهای افغانستان، ارمنستان و ازبكستان مشخص شده اند ، البته استان مركزی در سال گذشته با كشورهای افغانستان و ارمنستان تفاهم نامه همكاری امضاء كرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی اضافه كرد: در سه ماهه سوم سال هیات های تجاری و سرمایه گذاری از كشورهای تركیه، عراق، گرجستان و ژاپن پذیرش خواهند شد.

زاوشی اظهار كرد: پذیرش هیات های تجاری و سرمایه گذاری از سوی كشورهای كره جنوبی، آفریقای جنوبی و هند در سه ماهه چهارم امسال تعیین شده است.

وی عنوان كرد: پذیرش این هیات ها به منظور معرفی توانمندی های تولیدی این استان به كشورهای مختلف و جذب بازارهای جهانی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی گفت: در تقویم یاد شده پذیرش هیات های تجاری و سرمایه گذاری از كشورهای افغانستان، ارمنستان، ازبكستان و تركیه در اولویت قرار دارد.

زاوشی با تاكید بر موافقت سازمان توسعه صادرات با این تقویم كاری، بیان كرد: سعی می شود حضور این هیات های خارجی همزمان با برگزار نمایشگاه های تخصصی در استان مركزی باشد تا زمینه تعامل بین واحدهای تولیدی صنعتی این استان با طرفهای خارجی بیش از پیش فراهم شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.