امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


استان مرکزی 580 سالن ورزشی فعال دارد

استان مرکزی 580 سالن ورزشی فعال دارد

کد مطلب: 42599 | تاریخ ارسال: 8 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در حال حاضر 100 سالن ورزشی روباز و 480 سالن سرپوشیده در استان وجود دارد که می‌توان با مدیریت خوب بهترین بهره‌برداری را از این امکانات داشت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی امروز در نشست اعضای کارگروه تخصصی ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: امروز ورزش اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیاز جوانان است که برای توسعه و گسترش آن در فضای جامعه باید مراکز علمی و دانشگاهی ارتباط خود را با اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی افزایش دهند.

وی تصریح کرد: پرداختن به ورزش و کسب اخلاق و روحیه ورزشی بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را از بین برده و موجب ایجاد روحیه نشاط در جامعه می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به توجه مراکز علمی جهان به ورزش گفت: در حال حاضر ورزش در جهان به مقوله‌ای کاملا علمی و تخصصی تبدیل شده است و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تخصصی شدن ورزش در ایران ضروری است.

ملکی فرا رسیدن اوقات فراغت جوانان را فرصت مناسبی برای توسعه ورزش دانست و اظهار کرد: با توجه به ادغام اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این اداره در دستور کار قرار گرفته که این مهم نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و صنعتی استان است.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران این استان در میادین مختلف ورزشی بودیم که در سال جاری نیز می‌توان با برنامه‌ریزی‌ و تلاش و کوشش به این موفقیت‌ها دست یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود استعدادهای بالای ورزشی در این استان را فرصت مناسبی برای توسعه قهرمان‌پروری دانست و ادامه داد: حضور موفق در مسابقات جهانی و بین‌المللی در گرو حرکت منسجم و منظم در راستای تقویت همه‌جانبه ورزش به خصوص در عرصه‌های قهرمانی و حرفه‌ای است که هیئت‌های ورزشی باید به این مهم توجه کنند.

ملکی تاکید کرد: در حال حاضر 100 سالن ورزشی روباز و 480 سالن سرپوشیده در استان وجود دارد که می‌توان با مدیریت خوب بهترین بهره‌برداری را از این امکانات داشت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.