امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گشایش نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک

کد مطلب: 42570 | تاریخ ارسال: 6 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی اواخر ماه جاری در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، علی‌جعفر محصولی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از 29 خرداد تا دوم تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گشایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان و راحتی منزل و اداری، دکوراسیون آشپزخانه، اتاق خواب و دکوراسیون داخلی منازل به معرض دید گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران گفت: نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی به منظور کاهش چرخه تولید و مصرف در دو سالن با 7 هزار مترمربع وسعت نمایشگاهی و با حضور واحد‌های صنفی و تولیدکننده مبلمان و دکوراسیون داخلی برپا می‌شود.

محصولی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه خودرو خبر داد و بیان داشت: نمایشگاه خودرو نیز از 12 تا 16 تیرماه با حضور شرکت‌های خودروساز و نماینده ایران خودرو در اراک برپا می‌شود.

وی گفت: شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به دلیل اینکه در استان‌های مختلف کشور مشتریان فراوانی دارند، عموما تمایلی به شرکت در نمایشگاه‌های خودرو ندارند، که ما امسال موفق شدیم با رایزنی زمینه حضور نماینده ایران خودرو در این نمایشگاه را فراهم کنیم که بدون شک حضور این شرکت موجب رونق‌بخشی به نمایشگاه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران همچنین از برپایی نمایشگاه کودک و نمایشگاه صنعت در تیر و مردادماه خبر داد.

محصولی با اشاره به برپایی نمایشگاه انسان، حیوان و طبیعت گفت: این نمایشگاه هفته گذشته به کار خود پایان داد و می‌توان گفت رکورددارترین نمایشگاه از نظر تعداد بازدیدکنندگان در استان بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.