امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مفاهیم شیطانی مخفی در برگردان موسیقی ترانه های معروف + ویدئو

کد مطلب: 42502 | تاریخ ارسال: 4 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

برگردان موسیقی یک تکنیک علمی است که می تواند ما را به مفاهیم و تعابیر مخفی شده در صداها و ترانه ها برساند.

مکالمۀ معکوس (Reverse Speech) چیست؟

مکالمۀ معکوس به معانی پنهان در صحبت های وارون شدۀ ما می پردازد. این پدیده ابتدا در اوایل دهه 80 با معکوس کردن موسیقی راک اند رول و عبارات حیرت آور آن به شهرت رسید. از آن زمان تحقیق های دقیق تری روی آن انجام شد و امروزه می دانیم که در مورد تمام مکالمات روزمره ما صدق می کند و این امر از اواخر دهه 90 در امریکا به یک اصطلاح روزمره تبدیل شده است.

اگر مکالمات ضبط شدۀ انسان به طور برعکس پخش شود، عباراتی که معمولاً کوتاه و در رابطه با کلام گفته شده هستند شنیده می شوند. کاشف این امر دیوید جان اوتز (David John Oates) مکالمه معکوس را این طور توصیف می کند که فرایند زبان در واقع دو مرحله ایست، مستقیم و برعکس. هنگامی که مغز در حال ساختن صوت مکالمات ماست، آن را طوری شکل می دهد که دو پیام هم زمان فرستاده می شوند. یکی از آن ها مستقیم و عادی ست، که جملات ذهن خودآگاه است، و دیگری معکوس است، که عبارات ذهن نا خودآگاه است.

این عبارات معکوس در واقع حقایق را دربردارند. قسمتی از مغز ما که حالت تقریباً قفل شده ای دارد از تمام حقایق آگاه است. این عبارات معکوس می توانند حقایق نا گفته در مکالمات و پنهان شده در دروغ ها و همچنین انگیزه های ناگفته، نقشه های پنهانی و دلایل بیماری ها و معضلات را بیان کنند. همچنین می توان از این امکان برای دست یافتن به اطلاعات مضاعف در مشاغل مختلف و رقابتی و بازجویی ها سود جست. در ایالت اورگون (Oregon) از این روش در بازجویی های جنایی استفاده شده و نتایج آن توسط تست DNA در یک مورد ثابت شده است.

همچنین ثابت شده کودکان از 3 ماهگی تا 13-14 ماهگی به صورت معکوس شروع به حرف زدن می کنند در حالی که ما متوجه صحبت کردن آن ها نمی شویم.

در ادامه نمونه های ویدئویی ریورس ترانه های معروف را با هم مرور می کنیم…

چگونه یک موزیک برگردان می شود

برگردان کلمات

برگردان موزیک

برگردان آهنگ های شیطانی

موسیقی شیطانی

برگردان یک آهنگ از شاهین نجفی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.