امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سومين جلسه آموزشي زنان، خانواده و صنعت استان مرکزی

کد مطلب: 42481 | تاریخ ارسال: 3 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي در سومين جلسه آموزشي زنان، خانواده و صنعت كه در حوزه معاونت عمراني استانداري برگزار شد، گفت: زنان در محيط‌هاي مختلف اجتماعي سلامت، صلابت و عفاف را در عالي‌ترين درجه حفظ كنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزي، آيت‌الله قربانعلي دري نجف آبادي در اين جلسه اظهار كرد: تكامل و تعالي نظام هستي به واسطه وجود زن و مرد شكل گرفته و هر كدام در تكريم اين نظام مسووليت خاص خود را به عهده دارند.

وي بيان كرد: شخصيت انسان به مقامات معنوي، باطني و فضائلي است كه بر قامت رعناي انسان نقش مي‌بندد و شخصيت انسان را مي‌سازد.

نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي افزود: فضائل، كمالات، معنويات و اخلاق است كه لباس روح و جان و حقيقت وجودي ما را تشكيل مي‌دهد.

امام جمعه اراك بيان كرد: بای هدف از خلقت را درك كنيم و در جهت اين هدف حركت كرده و در راستاي تحقق اين اهداف و قرب‌الي‌الله تلاش كنيم.

دري نجف‌آبادي افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در هدايت خانواده، تربيت فرزندان و در تمامي محيط‌هاي مختلف اجتماعي از جمله در مقابله با همه جريان‌هاي انحرافي و حتي در سخت‌ترين شرايط بعد از پيامبر اسوه حسنه بوده است.

وي گفت: در مرحله اول بايد خود را بشناسيم و راه نجات را پيدا كنيم و سپس در راستاي ارشاد خانواده و فرزندان خود برآييم.

نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي توضيح داد: زن و مرد هر كدام به گونه‌هاي مختلف دچار لغزش مي‌شوند اگر سلامت و صلابت خود را حفظ كنند قطعا در برابر اين لغزش‌گاه‌ها نيز حفظ خواهد شد.

دري نجف‌آبادي در ادامه با بيان اينكه بزرگ‌ترين سرمايه زن نجابتش است، افزود: زنان در محيط‌هاي مختلف اجتماعي سلامت، صلابت و عفاف را در عالي‌ترين درجه حفظ كنند.

امام جمعه اراك گفت: ما پيرو حضرت زهرا(س) هستيم و در هر حال بايد عفاف و حجاب و عصمت ديني خود را حفظ كنيم.

وي اظهار كرد: به گونه‌اي عمل كنيم كه عناصر فرصت طلب، فرصت سوء استفاده برايشان به وجود نيايد و آنقدر محكم بايد عمل كنيم كه هيچ كس به خود اجازه ندهد در ما ورود پيدا كند.

نماينده ولي‌فقيه در استان مركزي در پايان خاطر نشان كرد: ارزش‌هاي واقعي انسان‌ها به اين است كه قله‌هاي معرفت، ايمان و تقوا را فتح كنند نه اينكه اسير تعلقات دنيوي شوند تا جايي كه به اندازه حيوانات پايين آيند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.