امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بازدید معاون وزیر از دهکده المپیک اراک و تاکید بر اولویت کارهای فرهنگی

کد مطلب: 42479 | تاریخ ارسال: 3 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور پرداختن به امور فرهنگی و اجتماعی ویژه جوانان را از اولویت‌های مهم این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در بازدید از دهکده المپیک اراک اظهار داشت: با ادغام تربیت ‌بدنی و سازمان امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان سیاست‌های خوبی در حوزه جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با تشکیل این وزارتخانه اقدامات خوبی هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان صورت می‌گیرد به طوری که در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در این دو بخش خواهیم بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور با اشاره به افتخارآفرینان ورزش کشور در میادین بزرگ آسیایی و جهانی ادامه داد: امروز جوانان این کشور با پایبندی به اصول‌ و ارزش‌های انقلاب موفقیت‌های متعددی را در عرصه‌های کشور کسب کرده و موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

اکبری بر لزوم توجه بیشتر مردم به امر ورزش تاکید کرد و گفت: بدون شک استقبال مردم به ورزش در گروی حضور موفق جوانان در رشته‌های مختلف است که برای درخشش جوانان باید امکانات و شرایط لازم را مهیا ساخت.

وی در این برنامه به صورت نزدیک از پروژه دهکده المپیک اراک بازدید کرده و به صورت مستقیم در جریان نحوه اجرای این پروژه قرار گرفت.

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور که به منظور شرکت در همایش ملی مبشر صبح سفری سه روزه به استان مرکزی دارد پس از بازدید از این مجموعه ورزشی شهرستان اراک را به منظور سخنرانی در همایش مبشر صبح در زادگاه امام(ره) به سمت خمین ترک کرد.

سخنرانی در جمع 200 نفر از جوانان نخبه و فرهیخته کشور، حضور در بیت تاریخی امام راحل در خمین و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل از برنامه‌های سومین روز از برگزاری همایش مبشر صبح در استان مرکزی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.