امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



افتتاح دفتر هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی

کد مطلب: 42464 | تاریخ ارسال: 3 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

طی مراسمی با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دفتر هیئت پزشکی ورزشی استان مرکزی افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک‌ صبح امروز و در سومین روز از برگزاری همایش مبشر صبح در اراک دفتر هیئت‌ پزشکی ورزشی استان مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم بهره‌برداری از این دفتر گفت: دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به توسعه فضاهای ورزشی داشته و خوشبختانه در طول فعالیت این دولت شاهد توسعه و گسترش نسبتا خوب فضاهای ورزشی در نقاط مختلف کشور بودیم.

محمدصادق اکبری با تاکید بر اهتمام جدی دولت برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی افزود: توسعه اماکن ورزشی نقش بسیار مؤثری در شادابی جسمی و روحی اقشار مختلف جامعه دارد که گام‌های مؤثری در این زمینه در دولت برداشته شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش مبشر صبح در استان مرکزی بیان داشت: برگزاری این همایش اقدامی تاثیرگذار در آشنایی جوانان با اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) دارد که به نحو بسیار مطلوبی در این استان در حال برگزاری است.

ناصر عزیزی رئیس هیئت پزشکی استان مرکزی نیز گفت: در سال گذشته 83 هزار و 500 نفر ورزشکاران سازمان یافته در استان فعالیت داشتند که از این تعداد 28 هزار و 500 نفر در بخش بانوان سازمان‌دهی شده‌اند.

همزمان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی بهره‌برداری از چندین پروژه‌های عمرانی ورزشی در استان مرکزی آغاز شد.

نخستین همایش جوانان نخبه و برگزیده تشکل‌های مردم نهاد کشور با محوریت شناخت امام راحل با نام مبشر صبح هم‌اکنون در استان مرکزی در حال برگزاری است.

این همایش با محوریت تعمیق اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی آن حضرت در شهرهای اراک، خمین و خنداب استان مرکزی برگزار می‌شود.

ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره)، آشنایی جوانان نخبه و فرهیخته کشور با شخصیت و زندگی آن حضرت از اهداف مهم برگزاری همایش مبشر صبح است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.