امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری از خانه کاراته استان مرکزی

کد مطلب: 42458 | تاریخ ارسال: 3 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

طی مراسمی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خانه کاراته هیئت کاراته استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک گشایش یافت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک صبح امروز و همزمان با برگزاری همایش سه روزه مبشر صبح خانه کاراته اراک افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی در مراسم افتتاح این خانه گفت: استان مرکزی قطب بزرگ کاراته کشور به شمار می‌رود و کاراته‌کاهای این استان همواره در مسابقات مختلف موجب افتخارآفرینی برای کشور شدند.

جمشید زند افزود: در حال حاضر چهار نفر از کاراته‌کاهای این استان در تیم ملی حضور دارند که خود را برای مسابقات جهانی و آسیایی آماده می‌کنند.

وی تصریح کرد: محمدرضا بخش‌محمدلو و مهدی سلطانی در رده سنی بزرگسالان و شهاب نوروزی و یونس نوروزی در رده سنی جوانان به تربیت خود را برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان و جهانی فرانسه آماده می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی آماده‌سازی تیم کاراته استان در بخش آقایان و بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور را از مهم‌ترین برنامه هیئت در سال جاری عنوان کرد.

همایش مبشر صبح با محوریت تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) با هدف ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره)، آشنایی جوانان نخبه و فرهیخته کشور با شخصیت و زندگی آن حضرت و آشنایی جوانان کشور با زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و توانمندی‌های استان در بخش‌های علمی و صنعتی به میزبانی اراک هم‌اکنون در حال برگزاری است.

این همایش به مدت سه روز در شهرهای اراک، خمین و خنداب و با حضور 200 جوان نخبه کشور به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.