امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ابهام شهروندان اراکی در کسب مقام شهرداری در حوزه سرمایه گذاری

کد مطلب: 42443 | تاریخ ارسال: 1 ژوئن 2012 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، یکی از کاربران پایگاه خبری تحلیلی استان مرکزی با نام سعید مطلبی را درباره ابهام شهروندان اراکی در کسب مقام شهرداری اراک در حوزه سرمایه گذاری برای این پایگاه ارسال نموده است. در این مطلب می خوانیم:

یا ما واقعا” نمیدانیم اراک کجا و شهرداری دارد چکار می کند یا اینکه این آقایان در شهرداری خوب بلد بوده اند […] و […] گویی کنند که موفق شده اند در کمیته سرمایه گذاری های کلان شهر های کشور لوح و مقام دریافت کنند . آخه بابا  شما کدام طرح مشارکتی و و کدام سرمایه را برای رفع  مشکلات اراک جذب کرده اید . ده سال است که هر روز می گویید این شرکت برای طرح پنجاه و پنج متری انتخاب شد و کارگاهش را تجهیز کرد ، فردا می گویید با یک شرکت دیگر قرارداد بسته ایم ، پس فردا می گویید این شرکت به تعهداتش عمل نکرد و خلع یدش می کنیم . احتما” شما با هر کس که حرف زده اید و پیشنهاد شده است آنرا در عملکرد خود حساب کرده و در عملکرد خودتان به این کمیته ارائه کرده اید که رتبه آورده اید و لوح گرفته اید. در هسته مرکزی شهر اراک این همه گاراژ وجود دارد که روزگاری برای مسافرتهای مردم بوده ولی امروز کاربری های تمام آنها در این نقطه از شهر کاملا”  بر خلاف منافع مردم شهر  است . قانون هم به شما اجازه این را داده که برای این قبیل املاک که امروزه دیگر با ماهیت وجودیشان در تضاد است طرح جدید تعریف کنید و با مالکان آنها در قالب طرح های مدون و برنامه ریزی شده توافق کنید و آنها را تبدیل به پارک شوار و پارکینگ طبقاتی و حتی  بخشی از آنها را برای ایجاد جاذبه  و انگیزه برای مالکان به واحدها و مجتمع های تجاری تبدیل کنید شما در این سالها چکار کرده اید؟  شما اگر در تمام مدت این شش سال حضور خود اگر در هر سال فقط  پنج قطعه زمین دویست متر مربعی در محدوده خیابانها و کوچه های ملک و عباس آباد و دیگر جاهاییکه بشدت فقر فضای سبز و پارک دارند را تملک کرده بودید و در هر زمین ده درخت چنار کاشته بودید و زمین بازی برای بچه ها و فضای سبز و آبنما و … درست کرده بودید حالا این همه مردم و خانواده های محدوده مرکزی شهر  از کمبود فضای سبز و زیاد شدن بتن و آپارتمانهای بلند  در اطرافشان بدون هیچ فضای مناسبی برای زندگی  در  رنج و عذاب نبودند. در این ده سال  مسئولین یکبار به مردم می گویند خ 55 متری  تا فلان وقت احداث می شود و روز دیگر می گویند اصلا اجرایش لازم نیست . به نظر من که اگر بجای این 55 متری اول از همه یک طرح درست و حسابی برای   میدان شهدا( باغ ملی) می دادند و پیگیری اجرایش می شدند خیلی واجب تر بود . این میدان مایه خجالت و آبروریزی همه شهر و شهروندان اراکی است . و تبدیل شده به نمادی از بی هویتی و بی نظمی برای اراک. حالا آقایان خبر می دهند و همایش جذب سرمایه گذاری برتر شده اند . نمی دانم واقعا” وقتی داشتند از شما تقدیر می کردند خودتان خجالت نکشیدید که این لوح تقدیر را با توجه به عملکردتان دریافت کنید؟

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.