امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ادامه بازیگوشی شورای شهر و ادامه تحمیل هزینه تیم شهرداری به شهروندان اراکی

ادامه بازیگوشی شورای شهر و ادامه تحمیل هزینه تیم شهرداری به شهروندان اراکی

کد مطلب: 42356 | تاریخ ارسال: 30 می 2012 | چاپ صفحه

آیا مدیران شهری و نمایندگام مردم در شورای شهر اراک مستنداتی دارند که اکثریت شهروندان اراکی پیش از اینکه به داشتن معابر استاندار و طرح کارشناسی و جامع توسعه شهری و سایر امکانات لازم شهری نیاز دارند تقاضای داشتن تیم ورزشی آنهم از بودجه عمرانی و مدیریت شهری اراک را داشته باشند؟

مرکزی دیلی : آیا مدیران شهری و نمایندگام مردم در شورای شهر اراک مستنداتی دارند که اکثریت شهروندان اراکی پیش از اینکه به داشتن معابر استاندار و طرح کارشناسی و جامع توسعه شهری و سایر امکانات لازم شهری نیاز دارند تقاضای داشتن تیم ورزشی آنهم از بودجه عمرانی و مدیریت شهری اراک را داشته باشند؟ به نظر می رسد شورای محترم شهر اراک همگام با فقدان نظارت و پاسخ خواهی مدیریت ارشد استان بنای این دارد که به بازیگوشی های خود در حوزه های فرهنگی ، سیاسی و حتی ورزشی ادامه دهد. جای تاسف است که بجای اینکه از بودجه شهری اراک که باید هزار و یک مشکل زیربنایی شهر و آسیب های حوزه مدیریت شهری را حل و فصل کند و بنوعی سرامایه گذاری بلند مدت برای توسعه شهر به حساب آید خرج تیم داری و به بهترین تعبیر بازیگوشی اعضای شورای شهر شود و مشکلات روز افزون شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری نادیده گرفته شود و البته در خلاء وجود نظارت جدی دستگاه های نظارتی بر عملکرد شورای شهر بهترین فرصت های خدذمت به مردم صرف کارهای تبلیغاتی و به تعبیری تبلیغات انتخاباتی اعضای فعلی شورای شهر شود. باید دید منافع وجود این باشگاه با کدام معادله به اولویت های خدمت رسانی به شهروندان و حل معضلات شهر اراک ارجحیت پیدا می کند…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه مركزي، در اين جلسه پيشكسوتان و مربيان و كارشناسان فوتبال استان مركزي به بيان ديدگاه‌هاي خود در مورد عملكرد تيم شهرداري و برنامه‌ها و بودجه اين تيم براي سال آينده پرداختند.

كارشناسان در اين جلسه با بيان اين كه تيم شهرداري اراك نياز به ثبات مديريتي دارد‌ و بايد بودجه كافي در تمام عرصه‌هاي اين باشگاه تقسيم شود، اعلام کردند علاوه بر وجود بازيكن‌هاي بومي براي موفقيت تيم شهرداري نياز به بازيكن‌هاي با تجربه كشوري نيز داريم و در تيم شهرداري بايد به سمت بازيكن‌پروري پيش رويم.

اين كارشناسان در قسمت هاي ديگري از صحبت هاي خود افزودند: بايد با بازيكن‌هاي تيم شهرداري براي فصل آينده قراردادهاي دوساله و بالاتر بست تا بتوانيم يك نظم تيمي در اين باشگاه ايجاد كنيم.

در ادامه اين مراسم محمدرضا غفاري رييس هيات فوتبال استان مرکزی گفت: در سال 82 با به وجود آمدن باشگاه صنایع در اراك، تيمداري حرفه در این شهر آغاز ايجاد شد لذا پس از گذشت 9 سال، بايد نظام باشگاه‌داري در اراك كامل شود و كارخانه‌ها و صنايع بايد حق خود را نسبت به مردم با تيم‌داري مي پرداختند كه متاسفانه اين كار انجام نشد.

وي گفت: بايد به فوتبال علاوه بر نگاه ورزشي نگاه اجتماعي و اقتصادي را در نظر بگيريم، نقش فوتبال در كاهش آسيب‌هاي اجتماعي بسيار مهم است و باعث مي‌شود كه مبادلات اقتصادي در شهر اراك در همه زمينه ‌ا و براي همه اقشار زياد شود.

غفاري تصریح کرد: بايد در فوتبال به سمت مديريت منابع پيش رويم و نه فقط به بودجه توجه كنيم؛ بودجه بسيار مهم است و از همه مهم‌تر، مديريت اين بودجه است كه بايد به آن توجه شود و بايد در بحث فوتبال استان زير ساخت‌ها را آماده كنيم و به سمت بازيكن پروري پيش رويم.

وي خاطرنشان كرد: باشگاه شهرداري بايد به سمت ثبات در تمام عرصه‌ها پيش برود و سعي بر درآمد‌زايي و ايجاد يك باشگاه براي تمام سنين داشته باشد و در سال هاي آينده سعي بر ايجاد آكادمي خود كند.

به گزارش ایسنا، در ادامه اين مراسم هر يك از اعضاي شوراي شهر اراک به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند كه رجايي عضو شوراي شهر با بيان اين كه شهرداري اراك نبايد سرپرستي تيم ورزشي را در دست بگيرد، گفت: كار اصلی انجام كارهاي شهري است و براي كمك به ورزش استان مي تواند اماكن ورزشي را ايجاد كند و تيم‌داري شهرداري اراك قابل قبول نيست.

مولايي نسب دیگر عضو شوراي شهر نيز با بيان اينكه تيم شهرداري قبل از ملحق شدن به سازمان شهرداري، هر سال سرگردان بود و يك حمايت كننده نداشت، گفت: بعضي تخريب ها از خود مسئولين شهرداري و شوراي شهر شروع شده ولي بايد به اين نكته توجه داشت كه يكي از بهترين كار‌هاي شهرداري اراك به عنوان يك سازمان مردم نهاد، ورود به حيطه ورزشي است.

اشرف بهادري دیگر عضو شوراي شهر نيز با بيان اينكه با ورزش مخالف نيست گفت: با اصول تيم‌داري و بودجه تيم شهرداري مخالفم و بايد اين زمينه اصلاح و كارشانسي شود و سازمان شهرداري بايد به فكر ايجاد فضاهاي ورزشي براي مردم شهر باشد.

سيد علي قائم مقامي دیگر عضو شوراي شهر نيز با بيان اينكه در دست گرفتن اين تيم سرگردان خواسته جوانان اين شهر بوده است، گفت: بالاترين خواهان بين رشته‌هاي ورزشي را فوتبال به خود اختصاص داده است و با توجه به اين، وظيفه شهرداري اراك بوده است كه براي پيشرفت شهر و جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي مسووليت اين تيم را در دست بگيرد.

وي با بيان اينكه وضعيت بودجه سال گذشته و چگونگي خرج كرد اين بودجه مورد تاييد و صحت است، افزود: در سال گذشته با توجه به بودجه چهار و نيم ميلياردي تيم شهرداري، 920 ميليون تومان از اين بودجه براي بدهي هاي قبلي اين باشگاه هزينه شد و در حدود دو و نيم ميليارد تومان هزينه كرده‌ايم و وضيت چگونگي هزينه خرج اين بودجه مورد تاييد شوراي شهراست.

در پايان اين جلسه مقرر شد كه بودجه سال بعد باشگاه شهرداري سه ميليارد تومان باشد، مديريت تيم فوتبال شهرداري از باشگاه شهرداري مجزا شود و بازرس و حساب رس رسمي برای باشگاه تعیین شود.

مطالب مرتبط :

۳ میلیارد تومان هزینه از بیت المال برای تیمداری مدیران شهری اراک

ورزش ، اولویت چندم برای مدیران شهری اراک…

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.