امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتصاب رضا رحمانی بعنوان مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی ‌اراک‌

انتصاب رضا رحمانی بعنوان مدیر‌عامل شرکت پتروشیمی ‌اراک‌

کد مطلب: 42354 | تاریخ ارسال: 30 می 2012 | چاپ صفحه

بر ‌اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند (اراک) مدیر عامل جدید شرکت پتروشیمی شازند (اراک) منصوب شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره رضا رحمانی به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند(اراک) منصوب شد.

مدیر عامل جدید پتروشیمی شازند (اراک) در این جلسه به برنامه‌های سال آینده این شرکت اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی طرح توسعه پلی‌اتیلن سبک خطی، افزایش ظرفیت تولید به میزان 25 هزار تن در سال را هدف قرار داده‌ایم.

رحمانی با اشاره به اینکه تلاش داریم واحد پلی پروپیلن جم که در حال حاضر 50 درصد ظرفیت دارد را به حداقل 70 درصد برسانیم اظهار داشت: همچنین به منظور کاهش هزینه اجاره مخازن، احداث مخازن صادراتی در ماهشهر را در اولویت برنامه‌های مهم شرکت پتروشیمی شازند(اراک) در آینده قرار داده‌ایم.

وی به اهداف و برنامه‌های کلان شرکت پتروشیمی شازند(اراک) اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی طرح توسعه هیدروژناسیون که موجب کاهش در قیمت تمام شده و بازیافت مواد اولیه می‌شود، همچنین تلاش برای تجدید نظر در برخی از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، بهبود رفاه عمومی کارکنان و استفاده از توان نیروی انسانی متخصص به منظور به حداکثر رساندن سود و دارایی سهامداران از برنامه‌های در پیش‌رو این شرکت خواهد بود.

مدیر عامل جدید پتروشیمی شازند (اراک) خاطر نشان ساخت: این شرکت در سال 90 در تولید، فروش محصولات تولیدی و رشد مقداری محصولات افزایش چشمگیری داشته است.

رحمانی پیش از این رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی شازند بود که پس از مدیریت احمد محمدی‌بوساری سرپرستی شرکت را به عهده گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.