امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


مدیر فرودگاه اراك: توسعه فرودگاه اراك توسعه گردشگری و صنعتی را به همراه دارد

مدیر فرودگاه اراك: توسعه فرودگاه اراك توسعه گردشگری و صنعتی را به همراه دارد

کد مطلب: 42331 | تاریخ ارسال: 30 می 2012 | چاپ صفحه

مدیر فرودگاه اراك گفت: توسعه فرودگاه یكی از زیرساخت های محوری توسعه گردشگری و صنعتی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمدحسن مرتضوی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: استان مركزی یكی از قطب های صنعتی كشور و همچنین یكی از مراكز پرورش دهنده گل و گیاه است.

وی ادامه داد: این استان ظرفیت های بالقوه و بالفعل گردشگری است كه این دو مهم به تقویت و افزایش ظرفیت هر چه بیشتر جابه جایی بار و مسافر به صورت هوایی نیاز دارد.

مدیر فرودگاه اراك عنوان كرد: حمل و نقل هوایی یكی از مهمترین حمل و نقل های تركیبی است كه دولت نیز به درستی در سفرهای استانی به آن توجه كرده است.

مرتضوی خاطر نشان كرد: توجه هر چه بیشتر به سند گردشگری و همچنین به تامین زیرساخت ها همچون فرودگاه زمینه رونق صادرات، ارز آوری و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف را به همراه دارد.

وی یادآور شد: تاكنون در این فرودگاه پروازهای مشهد، سوریه و تهران دایر بوده و پرواز به دبی، كیش و عتبات عالیات نیز پیش بینی شده است.

از سال 73 تاكنون 400 میلیارد ریال برای ساخت فرودگاه اراك سرمایه گذاری شده و این فرودگاه در ابتدا برای هواپیماهای كوچك و متوسط ساخته شده است.

در دور نخست سفرهای هیات دولت مجوز دالان هوایی بین المللی از طرف ایكائو برای آن صادر شد و در دور دوم و سوم سفر نیز تطویل باند، روشنایی و تقویت روكش باند برای این فرودگاه در نظر گرفته شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.