امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


تقاضای بیش از ظرفیت مردم استان مركزی برای استفاده از استخرها

تقاضای بیش از ظرفیت مردم استان مركزی برای استفاده از استخرها

کد مطلب: 42244 | تاریخ ارسال: 28 می 2012 | چاپ صفحه

رییس هیات شنای استان مركزی گفت: تقاضای مردم برای ورزش شنا و استفاده از استخر بیش از ظرفیت این استان است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘مجید شمسی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: در حال حاضر 23 استخر در استان مركزی موجود است كه پاسخگوی تقاضای مردم نیست.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ورزشكاران سازمان یافته در رشته های آبی شنا، شیرجه و واترپلو در استان مركزی بیش از 10هزار نفر بوده و استان موفق به كسب رتبه نخست در تعداد ورزشكار در كشور شد.

رییس هیات شنای استان مركزی اظهار كرد: 191 مربی فعال در رشته ی شنا در استان فعالیت می كنند كه با محاسبه مربیان مشغول در سایر رشته های آبی، این تعداد به 240 نفر می رسد.

شمسی بیان كرد: استان مركزی در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو ار ورزشكاران با استعدادی برخوردار است اما به دلیل مشكلات ، این رشته ها ازرشد و توسعه مطلوب در استان برخوردار نیستند.

وی تصریح كرد: تیم های شنا و واترپلوی استان مركزی به دلیل نبود حامی مالی و اسپانسر نتوانسته اند تا كنون در لیگ های كشور حاضر شوند كه این امر برای این استان كه از قطب های صنعتی كشور به حساب می آید جلوه خوبی ندارد.

رییس هیات شنای استان مركزی خاطر نشان كرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مراجعه نوجوانان و جوانان به استخر ها، این هیات برنامه عضو گیری ، ساماندهی و استعداد یابی در بین علاقه مندان به رشته های آبی را در دستور كار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.