امروز امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 15, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اولین نشست مشترک هیات‌های ورزشی استان مرکزی

کد مطلب: 42228 | تاریخ ارسال: 28 می 2012 | چاپ صفحه

اولین نشست مشترک هیات‌های ورزشی استان مرکزی با سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، سعید ملکی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی بازوان ورزش استان هستند، افزود: با توجه انتخاب خسرو قمری به سمت سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری و قرار گرفتن ایشان در راس یک فدراسیون المپیکی، مطمئنا با درایت و تخصصی که دارند شاهد رشد و پیشرفت این رشته در سطوح مختلف خواهیم بود.

ملکی ضمن تشکر از مدیریت قبل ورزش استان، از تلاش‌های کلیه کسانی که در ورزش استان سهم داشتند اعم از هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها، سپاه روح‌الله، خانواده‌های جانبازان و معلولین، خانواده‌های معظم شهداء وایثارگران، دانشگاهیان، کارگران، آموزش وپرورش استان و ادارات و نهادهای دولتی تقدیر کرد.

وی افزود: اولین نشست تخصصی و فنی را با روسا ونایب روسای هیات‌های ورزشی استان با هدف ارائه راهکارهای اصلی و اساسی ورزش استان برگزار می‌کنیم؛ اهدافمان را در این راستا مشخص خواهیم کرد و با توجه به این اهداف و با جمع آوری نظرات و پیشنهادات که در حوزه‌های ورزش بانوان وآقایان بدست می آوریم، امیدواریم به یک دستور کار در حوزه ورزش برسیم.

وی افزود: در این راستا چندین نشست تخصصی پیش بینی کرده ایم که از آن جمله می توان به نشست تخصصی با آموزش وپروش در بحث استعدادیابی و نخبه پروری، نشست با دانشگاه و اساتید و متخصصین ورزشی و کسانی که دارای علم ورزش هستند و نشست تخصصی با حوزه صنعت و باشگاه‌های خصوص و باشگاههای سطح استان ‌در راستای ارائه راهکارهای خروج از بن‌‌بست ورزش حرفه ای در سطح استان اشاره کرد.

ملکی به گزارش ایسنا گفت: در بخش توسعه ورزش قهرمانی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است و در آینده نزدیک اولین مرکز تخصصی پایگاه قهرمانی وآمادگی جسمانی در مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک افتتاح خواهد شد تا قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی زیر نظر کارشناسان خبره رشته‌های ورزشی آموزش ببینند تا در سطح مسابقات کشوری و بین المللی برای استان کسب عنوان کنند.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: کمیته‌های توسعه ورزش قهرمانی، توسعه ورزش حرفه‌ای و کمیته ورزش روستایی با برگزاری جلسات متعدد، برنامه‌ها و راهکارهای پیشرفت ورزش استان را برای تدوین ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز تصریح کرد: ورزش همگانی در سطح استان مرکزی بعنوان یک پایلوت در سطح کشور معرفی شده است و ما نیز با پیگیری زیاد اعتقاد داریم که در ورزش همگانی باید از توانمندی و امکانات خوب شهرداری ها استفاد کرد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در خصوص مسابقات المپیاد ایرنیان نیز گفت: مسابقات المپیاد ایرانیان در سطح کشور برگزار خواهد شد که ما نیز با تشکیل ستاد المپیاد ایرانیان در اداره کل تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا ورزشکاران استان حضوری موفق در این دوره از مسابقات داشته باشند.

در ادامه این جلسه معاونین و حراست اداره کل به بیان مسائل و مشکلات پیش روی هیاتهای ورزشی پرداختند و سپس تعدای از مسوولان هیات‌های ورزشی ضمن اعلام حمایت وآمادگی خود در جهت پیشبرد اهداف ورزش استان، به بیان مشکلات و راهکارها و دیدگاه‌های خود در راستای توسعه بیشتر ورزش استان پرداختند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.