امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بخشنامه جدید استاندار مرکزی در سال تولید ملی

کد مطلب: 42219 | تاریخ ارسال: 28 می 2012 | چاپ صفحه

استاندار استان مرکزی با صدور بخشنامه ای از همه دستگاه های اجرایی خواست نسبت به تدوین برنامه های جامع برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدام کنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، علی اکبر شعبانی فرد در این بخشنامه که نسخه ای از آن امروز در اختیار خبرگزاری پانا قرار گرفت، آورده است: نظر به نامگذاری سال جاری به ‘تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی’ و در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری باید تلاش همه جانبه انجام شود.

وی در ادامه این بخشنامه تاکید کرده است: برای دست یابی به چشم اندازهای مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق این شعار ملی، ضرورت دارد همه دستگاه های اجرایی نسبت به تدوین برنامه های جامع و انتخاب استراتژی های کارآمد به صورت کامل از ظرفیت ها استفاده کنند.

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از این بخشنامه خاطر نشان کرده است: تحقق شعار امسال زمینه ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و کسب و کار را به همراه خواهد داشت بنابراین شایسته است به منظور شکوفایی تولید ملی به بهره گیری از نیروی کار بومی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز توجه جدی شود.

شعبانی فرد در پایان این بخشنامه آورده است: دستگاه های اجرایی ترتیبی اتخاذ کنند تا اقلام و کالای مصرفی مورد نیاز از تولیدات داخلی و در صورت لزوم از تولیدات استانی تهیه و مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.