امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حدود پنج درصد از معادن استان مركزی با مسوولیت بانوان اداره می شود

کد مطلب: 42199 | تاریخ ارسال: 28 می 2012 | چاپ صفحه

معاون بهره برداری و اكتشافات معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی گفت: هم اكنون 330 معدن در استان مركزی در حال بهره برداری است كه حدود پنج درصد آن با مسوولیت بانوان اداره می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمدمهدی حسینی’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر بانوان فعال در بخش مدیریتی معادن به صورت تجربی وارد این حوزه شده اند.

وی اظهار كرد: در بخش مسوولان فنی معادن نیز بانوان حضوری پررنگی در استان مركزی دارند به گونه ای كه حدود نیمی از 600 مسوول فنی را بانوان شامل می شوند.

حسنی عنوان كرد: تردد به معادن، حضور و برقراری ارتباط با دیگر بخش ها از جمله مشكلات پیش روی بانوان فعال در حوزه معدن است.

هم ا كنون استان مركزی دارای 330 معدن دارای پروانه بهره برداری است كه مقدار ذخیره قطعی، ظرفیت استخراج سالانه، حجم سرمایه گذاری و اشتغالزایی آن ها تا پایان سال 90 به ترتیب یك میلیارد و 66 تن، 14 میلیون و 353 هزار تن، 796 میلیارد ریال و دو هزار و 814 نفر است.

سنگ های لاشه، آهن، چینی، طلا، فلدسپات، گچ و خاك صنعتی، سیلیس، زئولیت، باریت، كائولن و مخلوط كوهی عمده كانی های استان مركزی هستند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.