امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



روابط عمومی های صنایع از طریق تعامل با یكدیگر ظرفیت سازی كنند

کد مطلب: 42027 | تاریخ ارسال: 25 می 2012 | چاپ صفحه

رییس كمیته صنعت و معدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی گفت: فعالان این حوزه می توانند از طریق تعامل با یكدیگر برای سازمان و شركت تحت پوشش خود ظرفیت سازی كنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ‘علیرضا واعظی’ روز پنج شنبه در نشست اعضای كمیته صنعت و معدن شواری هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی در اراك افزود: روابط عمومی ها چشم مدیریت هستند و باید ابزارهای لازم برای این مهم را در اختیار داشته باشند.

وی خاطر نشان كرد: مسوولان روابط عمومی ها می توانند این مهم را از طریق تعامل با سایر فعالان این بخش فراهم كنند.

مسوول روابط عمومی شركت واگن پارس اراك بیان كرد: ضمن بهره گیری كامل از تجهیزات یكدیگر، باید تجربیات و اقدامات موفق روابط عمومی های صنایع نیز انتقال یابد.

واعظی اضافه كرد: برگزاری نشست با حضور مسوولان روابط عمومی ها، محل تضارب افكار و انتقال اندیشه ها در بهتر اجرا شدن امور این حوزه در شركت های تابعه است.

وی ادامه داد: كمیته صنعت و معدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی باید شالوده ارائه افكار خلاق و جدید به واحدهای تولیدی تحت پوشش و غیره باشد تا از این طریق زمینه بالندگی و خودكفایی بیشتر بخش اقتصاد ایجاد شود.

دبیر كمیته صنعت و معدن شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مركزی نیز گفت: با بررسی شاخص های روابط عمومی های برتر این بخش می توان الگویی مشخص برای تقویت همه فعالان این حوزه ایجاد كرد.

‘عباس رستمی پور’ با تاكید در برنامه ریزی برای بازدید جامعه هدف از شركت های تابعه افزود: معرفی این توانمندی ها به گروه های مورد نظر موجب ظرفیت سازی برای سازمان یا شركت تحت پوشش می شود.

وی همچنین بیان كرد: صدا و سیمای استان مركزی نیز محیط مناسبی برای معرفی محصولات و توانمندی شركت های این استان است و روابط عمومی های صنعت و معدن می توانند از این فرصت به نحو احسن استفاده كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.