امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پاسخ یکی از کاربران به ادعای مشکوک و انتزاع طلبانه یک خبرگزاری استانی

کد مطلب: 41968 | تاریخ ارسال: 23 می 2012 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، یکی از کاربران این پایگاه خبری ضمن ارسال یک مطلب ، پاسخی تلویحی به ادعای مشکوک انتزاع طلبی در یکی از خبرگزاریهای استان مرکزی داده است. در این نامه می خوانیم:

لطفا از درج نام به دلایلی که واقف هستیدخودداری فرمائید. این آقای بنایی همان کسی است که وقتی انتقال صباباطری به اراک تقریبا قطعی شده بود به کمک رئیس مجلس این تیم را به قم بردند(در این مورد آقای بازوند قطعا اطلاعات خوبی دارند). باید این دو نماینده در برنامه نود حاضر شده و در این رابطه توضیح میدادند. در مورد آب قم کمتر کسی است که نداند سد پانزده خرداد و آن چشمه ای که در آن میجوشید رو به زوال دارند و تقریبا هیچ نقشی در تامین آب قم ندارند چرا که در حال حاضر آب قم از استان لرستان تامین میشود و به فرض صحت این ادعا باید تقسیمات کشوری را از نو پیاده کرد چرا که آب شرب یا کشاورزی بسیاری از شهرستانها از استانهای همجوار سرچشمه میگیرد. با این استدلال باید چهارمحال وبختیاری به اصفهان و اصفهان به یزد ملحق شوند وهمچنین لرستان باید بین مرکزی و خوزستان تقسیم شود و قس علی هذا. لابد وقتی آب خزر را هم به قم آوردند دریای خزر هم باید به قم ملحق شود. به لحاظ فرهنگی هم معمولا مناطقی که در مرز استانهای همجوار هستند دارای چنین ویژگیهایی هستند مثلا گلپایگان، خوانسار، ازنا، الیگودرز و بروجرد با اراک ارتباطات بیشتری نسبت به مراکز استانی خودشان دارند. ضمن اینکه اینگونه مسایل و خواستها در مناطق بسیاری از کشور وجود دارد و در صورتی که قرار بر اعمال آنها در تقسیمات کشوری باشد باید همه موارد بررسی قرار گیرند. اما اینکه چرا یک خبرگزاری چندوقت یکبار این مساله را مطرح میکند و موجب تشویش اذهان مردم استان مرکزی میگردد باید از طرف مسوولین امنیتی کشور و مسوولین استانی مورد بررسی قرار گیرد تا یکبار برای همیشه تکلیف این مساله تعیین شده و پاسخ مناسبی هم به خبرگزاری مذکور داده شود که قطعا این امر به عزم جدی در همه رسانه های استانی در ایجاد همگرایی بین مردم استان و پیگیری جدی موضوع بستگی دارد. ان شاءالله موفق باشید.

مطلب مرتبط : پیگیری معنی دار یک خبرگزاری برای انتزاع بخش هایی از استان مرکزی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.