امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز اجرای طرح معافیت مالیاتی صنایع آلاینده در استان مرکزی

کد مطلب: 41919 | تاریخ ارسال: 22 می 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از آغاز اجرای طرح معافیت مالیاتی صنایع آلاینده با خود اظهاری به موقع صاحبان صنایع در این استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، امیر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح با هماهنگی‌ به عمل آمده با سازمان مالیاتی و به منظور تقویت تولید در کنار برطرف کردن مشکلات زیست محیطی به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح شاهد کاهش آلایندگی هوای استان و رونق هرچه بیشتر واحدهای صنعتی باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه این معافیت به واحدهای آلاینده‌ای که مفاد مندرج در تفاهمنامه در زمینه خود اظهاری را رعایت کنند، تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: در حال حاضر از بین 2 هزار و 700 واحد صنعتی استان، فعالیت 400 واحد آلاینده است که 195 واحد باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

انصاری‌فر افزود: واحدهای آلاینده چنانچه سه نوبت متوالی فصلی خوداظهاری کاهش آلودگی و فعالیت استاندارد خود را اعلام کنند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند که باید از این فرصت طلایی بهره لازم را برده و هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آلایندگی با فیلترگذاری، تصفیه پساب‌های صنعتی، مدیریت پسماند و… اقدام کنند.

وی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برخورد جدی با صنایع آلاینده را دنبال خواهد کرد و در این زمینه با هیچ مجموعه‌ای تعارف نخواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.