امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری همایش سالیانه صنایع همکار شرکت توزیع برق استان مرکزی

کد مطلب: 41843 | تاریخ ارسال: 22 می 2012 | چاپ صفحه

همایش سالیانه صنایع همکار شرکت توزیع برق استان مرکزی با عنوان طرح کاهش پیک تابستان در شهر صنعتی ساوه برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر صبح دوشنبه در این مراسم گفت: ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی بسیار بالاست به طوریکه در تعالیم دینی نیز مورد توجه قرار گرفته است و بی شک افزایش بهره وری انرژی با مصرف بهینه امکان پذیر است.

علیرضا احمدی یزدی با بیان اینکه دستیابی به اهداف چشم اندار بیست ساله کشور و محدودیت منابع مالی جهت احداث ظرفیتهای جدید از  عوامل مهم در ضرورت بهینه سازی مصرف برق است اظهار داشت: محدودیت سوخت جهت تامین انرژی الکتریکی ،کاهش آثار زیانبار سوختهای فسیلی بر محیط زیست،تامین برق مطمئن وپایدار،افزایش تقاضای انرژی الکتریکی ،افزایش بهره وری،افزایش توان مالی خانوارها و حفظ انرژی برای فرزندانمان از سایر عواملی است که این مهم را می طلبد.

وی افزود: هم اکنون اکثر نیروگاه های کشور از سوخت فسیلی استفاده می کنند وما در کشور بامحدودیت سوخت جهت تامین انرژی الکتریکی روبرو هستیم.

احمدی یزدی ضمن تاکید بر مدیریت مصرف انرژی در کشور گفت:برنامه ریزی وانجام اقداماتی درجهت مصرف صحیح انرژی و حداکثر نمودن منافع با حداقل سازی هزینه ها بدون کاهش کیفیت محصولات یا خدمات،در راستای اصلاح الگوی مصرف انرژی در کشور با حفظ وصیانت ازذخایرملی و حفظ محیط زیست را کارهایی است که باید در این راستا صورت بگیرد.

وی بابیان اینکه هدف از مدیریت مصرف انرژی ،تعیین راه حل هایی برای کاهش مصرف انرژی و هزینه بهره برداری است،افزود: ممیزی انرژی می تواند دستور العمل هایی را جهت کاهش مصرف انرژی به مدیران ارائه کند و در بعضی موارد حتی یک ممیزی فقط با آگاه سازی کارکنان از چگونگی مصرف می تواند منجر به صرفه جویی آنی انرژی شود.

وی در خصوص روشنایی بیش از حد نیاز و پیامدهای منفی آن گفت: عوارض آلودگی نوری به لحاظ اقتصادی، زیست‌محیطی ، بهداشت و سلامت،آثار زیانباری را برای جامعه و افراد به همراه دارد.

گفتنی است ،در پایان این همایش از هفت نفر از صاحبان صنایع ساوه که در تابستان سال گذشته در کاهش مصرف برق با مدیریت توزیع برق ساوه همکاری داشتند با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.