امروز امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 03, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



موج محکومیت اهانت بی شرمانه به ساحت مقدس امام هادی در بین هنرمندان استان

کد مطلب: 41830 | تاریخ ارسال: 21 می 2012 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، اعضای انجمن های هنری استان مرکزی با صدود بیانیه ای اقدام اهانت بار به ساحت مقدس امام مظلوم علی النقی ( ع ) را محکوم نمودند. متن این بیانیه که امروز نسخه ای از آن برای دفتر مرکزی دیلی ارسال شده است به شرح زیر می باشد :

همانا کریه ترین آوازها ، آواز دراز گوشان است. قران کریم

در روزهای گذشته ، طنین شوم صدای انکر الاصواتی حقیر ، فضای هنر را به وهن مقدسات آلوده ساخت  و شیطان صفتی بیمار که صوت حمیرش را با موسیقی شیطان زینت داده بود در محفل تاریک خود در خارج از مرزهای ایران اسلامی ، مقدسات تشیع را به تمسخر گرفته و ساحت امام مظلوم هادی ( ع ) را هتک نمود.

این اقدام در حالی انجام گرفت که برخی تباه شدگان ، به بهانه آزادی بیان و عقاید و نیز توجیهات مضحک سعی در کوچک جلوه دادن این توهین آشکار که در قالب هنر عرضه شده بود ، کردند. اما چشم های بیدار هنرمندان مسلمان به هیچ وجه نمی توانند به سادگی از کنار این هتاکی بزرگ عبور کنند و آن را در هیاهوی اخبار و رویدادهای پرشتاب سیاسی و اجتماعی بین المللی به دست فراموشی بسپارند.

همان طور که پیش از این پیام تاریخی آن پیر روشن ضمیر که هنر را دمیدن روح تعهد در کالبد انسان ها می دانست ، انسان های آزاده در جهان را در برابر توهین به قرآن کریم و رسول اعظم ( ص ) بسیج کرد و تا همین روز ، شعانت آن اثر شیطانی هنوز هم در اذهان مسلمانان جهان تازگی داشته و امواج محکومیت و نفرت از آن در میان جهانیان وجود دارد ، این اقدام توهین آمیز نیز بدون پاسخ نخواهد ماند.

ما اعضای انجمن های فرهنگی و هنری استان مرکزی به نمایندگی از تمامی هنرمندان متعهد و عاشق اهل بیت ( ع ) همراه با حنجره های پاک هنرمندان و آزادگان ایران ، جهان تشیع و اسلام ضمن محکوم کردن اقدام بی شرمانه شاهین نجفی ملعون ، از تمامی هنرمندان رشته های مختلف هنری دعوت می کنیم تا با زبان هنر ، ضمن محکومیت این اقدام سخیف ، مراتب دلدادگی و عشق خود را به خاندان نبوت ( ص ) اثبات نماییم.

اعضای انجن های هنری استان مرکزی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.