امروز امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, Apr 27, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی مرکز پژوهش و مطالعات نماز

کد مطلب: 41708 | تاریخ ارسال: 19 می 2012 | چاپ صفحه

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی از راه‌اندازی مرکز پژوهش و مطالعات نماز با پیشنهاد این ستاد در سطح کشور خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آسیب شناسی و ارائه برنامه‌های کاربردی و نظارتی در حوزه نماز از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مرکز است.

وی تصریح کرد: در این مرکز فرهیختگان حوزوی، نخبگان دانشگاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی گرد هم آمده و با ارائه نظر و پیشنهاد راهکارهای موثر در نهادینه شدن  فرهنگ نماز را طراحی و تدوین می‌کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ مطالعه و تحقیق پیرامون نماز و قرآن را در بین جوانان ترویج و گسترش داد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای مطالعه و تحقیق پیرامون ارکان دین که همانا نماز و قرآن است و فرهنگ سازی این امر در بین جوانان یکی از ضروریات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی‌اراکی گفت: بدون شک با پژوهش پیرامون نماز می‌توان در ترویج و گسترش این مهم گام‌های موثری برداشت که می‌رود با تشکیل این مرکز شاهد گسترش فرهنگ نماز به ویژه نماز جماعت در جامعه باشیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های محیطی و تبلیغی دستگاه‌ها در ارتقای فرهنگ و جایگاه نماز را ابرازی مناسب در راستای تحقق بخشی به این مهم عنوان کرد و متذکر شد: بهره‌گیری از ابزار نوین و سنتی تبلیغ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این مهم امسال با جدیت در ستاد اقامه نماز استان پیگیری خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی همچنین از راه‌اندازی اتاق فکر در ستادهای اقامه نماز خبر داد و اذعان داشت: این اتاق در دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.