امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سکوت مرگبار بی تفاوتی در استان مرکزی

کد مطلب: 41662 | تاریخ ارسال: 18 می 2012 | چاپ صفحه

مگر می شود فردای قیامت این کوتاهی آشکار را از مواضع انقلاب و بی اعتنایی به خون شهدا توجیه کرد؟ چه دست هایی برای کمرنگ کردن احساسات مذهبی و فرهنگی در ایران دست اندرکار هستند؟ آیا موضع شفاف مراجع در رسانه ها و فضاهای عمومی به مردم اطلاع رسانی شده و می شود؟

در حالیکه ربات های دست آموز فرهنگ غرب در داخل و خارج بر اصول و مبانی فرهنگی تشیع می تازند ، در حالیکه هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر لحظه شاهدیم که چه سرمایه گذاری بزرگی روی جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبانی و اصول ارزشمند و متعالی اسلام ناب از طرف دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با هدف شکست جبهه توحید ، حق و عدالت صورت می گیرد ، در حالیکه برخی نخبگان ساعتها سخنرانی در باب جنگ نرم و ابعاد آن ارائه می دهند ، هنوز هم در برخورد با مصادیق جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب و اسلام ضعیف و شاید بعبارتی افتضاح عمل می کنیم.

از همه مسئولین خدوم نظام در استان زادگاه امام خمینی و شهر مذهبی و انقلابی اراک توقع می رود در برابر مظاهر و مصادیق جنگ نرم عکس العمل نشان دهند. حتی با صدور یک بیانیه و نصب یک پلاکارد اعتراضی نشان دهند که ملت مسلمان ایران اجازه هیچ تعرضی را نسبت به مقدسات خود نمی دهد. از دانشجویان و تشکلهای دانشگاهی ، از صنوف و صنایع ، از ادارات و سازمان های دولتی توقع می رود اعتراض خود را با ابزارهای قابل دسترس به گوش جهانیان برسانند.بدون شک بروز آنچه در دلهای پر درد شیعیان می گذرد راه را بر توهین های بعدی می بندد و بر عزت و اقتدار مسلمین می افزاید.

متاسفانه دستگاه هایی که برای حضور فلان مسئول در استان آنقدر بیلبورد و پلاکارد در سطح شهر نصب می کنند که صدای طرف در می آید ، مسئولینی که برای فلان اقدام دولت و یا بهمان مسئول نمایشگاه و مصاحبه و ویژه نامه ترتیب می دهند هنوز برای دفاع از کیان شیعه در برابر بی حرمتی های اخیر عکس العملی نشان نداده اند.نه از حضور پر رنگ تشکل های دانشجویی خبری بود و نه حتی هیات های مذهبی ، جالب اینجاست حتی کمترین تلاش هم برای تبیین ابعاد این بی حرمتی صورت نگرفت. حتی از رسانه های عمومی انتظار می رفت بعنوان دانشگاه عمومی و اسلامی وظیفه خود را انجام دهند.

چرا نباید در مساجد ، دانشگاه ها ، پایگاه ها و تشکل های فرهنگی و مذهبی ، ادارات و سازمان های دولتی و سایر مراکز خصوصی و عمومی ، در روزنامه ها و سایتها نسبت به این توهین آشکار موضع گرفته شود؟ مگر فرزندان غیور شیعه در جای جای استان دست اندرکار نیستند؟ مگر می شود فردای قیامت این کوتاهی آشکار را از مواضع انقلاب و بی اعتنایی به خون شهدا توجیه کرد؟ چه دست هایی برای کمرنگ کردن احساسات مذهبی و فرهنگی در ایران دست اندرکار هستند؟ آیا موضع شفاف مراجع در رسانه ها و فضاهای عمومی به مردم اطلاع رسانی شده و می شود؟

امیدواریم مسئولین انقلابی استان برای شکستن این سکوت مرگبار بی تفاوتی چاره ای بیندیشند…

التماس دعا – مدیر مسئول مرکزی دیلی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.