امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات دست اندركاران روابط عمومی در استان مركزی

کد مطلب: 41592 | تاریخ ارسال: 16 می 2012 | چاپ صفحه

چند تن از دست اندركاران روابط عمومی در استان مركزی معتقدند: روابط عمومی به عنوان پیشانی سازمان با دنیای بیرون ارتباط دارد و مظهر ایجاد اعتبار برای سازمان محسوب می شود.

به گزارش مرکز دیلی ، آنان به مناسبت روز جهانی ارتباطات در گفت وگو با ایرنا افزودند: روابط عمومی ها با ارائه مناسب و شفاف خواسته های مردم و سازمان به یكدیگر، نقش مناسبی در كاهش هزینه های مادی و معنوی هر دو طرف و افزایش بهره وری دارند.

رییس كمیته صنعت و معدن شورای هماهنگی های روابط عمومی های استان مركزی گفت: با توجه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، فعالان این حوزه ابعاد تولید ملی را تبیین كنند.

‘علیرضا واعظی’ افزود: كمرنگ شدن موضوع اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی های صنعتی و معدنی توانمندی های تولیدی واحدها را ناشناخته می گذارد.

وی ادامه داد: شناساندن ظرفیت های صنعتی، معدنی و تولیدی از سوی روابط عمومی های این حوزه به طور قطع زمینه جذب سرمایه های سرگردان را فراهم می كند.

دبیر كمیته صنعت و معدن روابط عمومی های شورای هماهنگی های روابط عمومی های استان مركزی نیز گفت: طراحی وب سایت، برگزاری كلاس آموزشی، ارائه شاخص های ارزیابی عملكرد روابط عمومی ها، حضور در نمایشگاه ها و برپایی تورهای مختلف از جمله مواردی است كه باید مد نظر روابط عمومی های قرار گیرد.

‘عباس رستمی پور’ افزود: حضور تعدادی از مدیران و كارشناسان سازمان ها برای تشكیل اتاق فكر به منظور انتخاب راه های جدید استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها در تقویت تولید، كارساز است.

كارشناس روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان مركزی نیز گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها برای انتقال خواسته ها و عملكرد ها هستند.

‘حمیدرضا كهریزی’ اضافه كرد: روابط عمومی به عنوان ترویج كننده فعالیت های تحت پوشش، با شفاف سازی مردم را به امور مدنظر سوق می دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراك نیز اظهار كرد: امروز روابط عمومی ها به مرحله ای رسیده اند كه باید خود را برای عبور از مرحله تئوری به عملیاتی آماده كنند.

‘حمید بورقانی فراهانی’ توضیح داد: تحول یا درخشش هر سازمان منوط به اطلاع رسانی دقیق، هدفمند و برجسته سازی عملكرد روابط عمومی ها است كه باید از نیروهای متخصص استفاده كنند.

مدیر گروه انجمن علمی ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراك نیز در خصوص ارتباط روابط عمومی و رسانه ها گفت: باید روابط عمومی ها با همه رسانه های جمعی رابطه داشته باشند.

خانم دكتر ‘ابتسام رضوی’ اظهار كرد: ارتباط گزینشی روابط عمومی ها با رسانه ها، آسیب هایی جدی از جمله موضع گیری علیه سازمان و چشم پوشی از فعالیت های مثبت و انعكاس مداوم نقاط ضعف را به همراه دارد.

وی ادامه داد: رابطه شفاف و توام با احترام روابط عمومی ها با همه رسانه ها ضمن اعتماد سازی، از بروز خدشه به اعتبار سازمان ها در مجامع عمومی جلوگیری می كند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.